کد خبر: ۳۰۲۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی که با حدیث شریف"مَنْ سَمِعَ مُنَادِیاً یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" آغاز شده آمده است: جنایات دردناک و وحشی‌گری‌های گروه معدود و موسوم به آل خلیفه با همراهی و مشارکت آل سعود در بحرین، این نقطه اسلامی و عربی، بر مردم مظلوم و تحت اختناق شدید، علیه مردان و زنان، کوچک و بزرگ و حتی کودکان شیرخوار، بیماران، پرستاران و پزشکان بیمارستان‌ها روزافزون است.

این مرجع تقلید اضافه کرد: ملت بحرین به جرم مطالبه حقوق اولیه جوامع آزاد و نظام مردمی، سخت‌ترین فشارها و بدترین کشتارها را تحمل می‌کنند و همچنان در مواضع به حق و با تظاهرات قانونی، سلطه آل خلیفه و آل سعود را محکوم می‌کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی افزود: مجامع بین‌المللی سازمان امنیت و دفاع از حقوق بشر که در هر کجا کمترین ایرادی به سردمداران این مجامع وارد شود فریاد بلند می‌کنند و قطعنامه صادر می‌کنند، در برابر این جنایات هولناک برای حفظ منافع غرب مخصوصاً آمریکا سکوت کرده‌اند و به دنیا نشان می‌دهند که این شعارها و مجامع، همه برای دربند داشتن ملل ضعیف و پایمال‌کردن حقوق آنها است.

وی تصریح کرد: بدتر و اسفناک‌تر از آن، سکوت سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان اتحادیه عرب و بلکه همراهی نظام‌های دست‌نشانده غرب با عاملان این نظام است.

این مرجع تقلید اضافه کرد: مسلمانان دنیا حق دارند که از این حکومت‌های مسلّط بر مناطق اسلامی بپرسند مگر این مردم، مسلمان نیستند؟ چرا نفس نمی‌کشید و اعتراض نمی‌کنید؟ از سازمان‌های عربی بپرسند مگر مردم بحرین عرب نیستند؟ حمیّت عربی شما کجا رفته است؟

آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: آل سعود که در داخله خود، با ظلم و استبداد و قتل و حبس می‌خواهند اعتراض شهروندان عربستان را سرکوب کنند، در بحرین چه می‌گویند؟! به چه حق و به چه قانونی به تظاهرات مردمی بحرین حمله می‌کنند و خون بی‌گناهان را می‌ریزند؟!

در ادامه این پیام آمده است: ای مسلمانان جهان و ای برادران مسلمان عرب! صدای مظلومیت بحرین را بشنوید و به ندای آنها جواب دهید. این بی‌رحمی‌های جانکاه را محکوم کنید. و بدانید "الظَّالِمُ وَ المُعِینُ لَه وَ الرَّاضی بِهِ شُرَکَاءٌ ثَلاث".

وی تاکید کرد: حکومت‌های عربی بدانند که بیداری اسلامی فراگیر می‌شود و مثل مصر و تونس و لیبی، سایر کشورهای مزدور اجانب و مرتبط به اسرائیل غاصب را نیز فرا خواهد گرفت و بحرین هم به نصرت خداوند متعال قهار در صف مصر و تونس و لیبی قرار خواهد گرفت؛رانشاء الله تعالی همه آزاد می‌شوند و در آن کشورها، اسلام پیروز می‌شود. "إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ".
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها