کد خبر: ۳۰۲۴۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور باید حرفه‌ای بازی را اداره می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598،حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: من این پیروزی را به باشگاه تراکتورسازی تبریک می‌گویم. به نظر من امروز شاهد بازی باکیفیتی نبودیم و این موضوع بیشتر به خاطر تیم ما بود. زیرا در بازی قبلی‌مان بازی پرفشاری را انجام داده بودیم و کمی خسته بودیم. به همین خاطر سعی کردم به بعضی از نفراتم استراحت بدهم اما متاسفانه نفراتی که جایگزین شدند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی افزود: به هر حال فوتبال همین است. اما امیدوارم در آینده بهتر از این عمل کنیم. باید بگویم داور امروز تحت فشار جو قرار گرفت و نمی‌توانست بازی را کنترل کند. به نظر من باید داور حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد. در مجموع از بازی انتظار بیشتری داشتم و قسمتی از فوتبال همین است و ما به آینده امیدوار هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: به دلیل فشار زیاد بازیکنان اشتباه های فردی داشتند و زمانی که این اتفاق می‌افتد شادابی لازم را برای تمرکز ندارند. به همین دلیل پرسپولیس امروز در خط دفاع و حمله دارای اشتباهات فردی بود که در نهایت با یک اشتباه گل حریف به ثمر رسید اما از بازیکنان تیم کمال تشکر را دارم چرا که علی‌رغم خستگی زیاد، تمام تلاش خود را برای تیم کردند. تنها عامل شکست ما اشتباهی بود که منجر به گل تیم تراکتورسازی شد.

 وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تبریزی درباره اینکه در این بازی تیمش هم اخلاق را باخت و هم نتیجه را، گفت: من اعتقاد ندارم که اخلاق را باختیم بلکه معتقدم خستگی زیاد باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان شده و ناخودآگاه اعصاب و روان آنها برهم می‌ریزد. رعایت مسائل اخلاقی در تیم ما در اولویت قرار دارد و مطمئن باشید در آینده دیگر شاهد اتفاقات حاشیه‌ای که امروز از سوی بازیکن ما در زمین رخ داد، نخواهید بود.

درخشان با اشاره به بازی‌های آینده تیمش گفت: شما در نظر بگیرید ما 10 هزار کیلومتر مسافت را طی کردیم تا به ازبکستان و تبریز برویم و حالا سفرهای مسجدسلیمان و عربستان را در پیش داریم. واقعا اگر می‌خواهیم با این وضعیت بازی‌های خود را پشت سر بگذاریم شرایط بسیار سخت خواهد شد. امروز دیدید فشردگی این بازی‌ها و خستگی چقدر کیفیت تیم ما را پایین آورد و شما درنظر بگیرید ما باید 2-3 روز دیگر سفری به مسجدسلیمان داشته باشیم، قطعا در آن مسابقه هم شاداب نخواهیم بود و بعد از آن در بازی با النصر عربستان هم نمی‌توانیم تیمی باشیم که انتظار می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها