کد خبر: ۳۰۲۴۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
توني اوليويرا سرمربي پرتغالي تراکتورسازان پس از حضور سه باره ش در اين تيم، تمام امتيازات ممکن را در زمان حضور خود در ليگ برتر، کسب کرد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از باخت تیم تراکتورسازی در مقابل پدیده مشهد در تبریز و در حالی که 33 امتیاز کسب کرده بود رسول خطیبی از روی نیمکت این تیم برخاست و جای وی یکی از محبوب ترین چهره های این شهر که از پرتغال می آمد، نشست. تونی اولیویرا در این فصل در حالی برای بار سوم به سرمربیگری سرخپوشان تبریزی منصوب شد که در دوبار قبلی از خود خاطرات خوشی بر جای گذاشته بود، وی بار اول با این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ و بار دوم به قهرمانی در جام حذفی رسید.

تونی که در بازی با صبا در قم برای اولین بار مسئولیت فنی این تیم را در این فصل برعهده می گرفت موفق شد 3 بر 2 این تیم را شکست دهد، وی بازی دوم را در مقابل نفت مسجد سلیمان 2 بر 1 به پیروزی برسد و امروز نیز در سومین بازی پرسپولیس متحول شده این روزها را در تبریز 1 بر 0 زمین گیر کند. بنابراین تونی اولیویرا با حضور در تبریز، هر 9 امتیاز ممکن را از سه بازی خود کسب کرد.

این اتفاق در شرایطی افتاد که تراکتورسازان با تونی در آسیا نیز دو بازی انجام دادند و که اولی را در ازبکستان و در عرض هشت دقیقه بازی برده را باختند و در بازی دوم در تبریز در مقابل الاهلی امارات موفق به پیروزی شدند. با احتساب بازی های آسیایی این تیم می توان گفت تراکتورسازان با حضور تونی اولیویرا در 5 بازی و از 15 امتیاز ممکن 12 امتیاز را کسب کردند که می توان گفت آنها موفق به ثبت میانگین 4/2 امتیاز برای هربازی شدند که آمار خوبی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها