کد خبر: ۳۰۲۲۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
فارس/ سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر مسئولان تيم نفت مسجد سليمان بخواهند با ما لج کنند ما هم تيم اميدمان را به آنجا مي‌فرستيم.
محمود خوردبين در خصوص مخالفت باشگاه نفت مسجد سليمان با به تعويق افتادن ديدار اين تيم مقابل پرسپوليس گفت: اين موضوعي است که مسئولان فوتبال بايد به فکر ما باشند چراکه ما يک بازي حيثيتي در عربستان مقابل النصر داريم که اين بازي و نتيجه آن براي مملکت ما مهم است. من سوالي از شما مي‌پرسم و آن اين است که اگر ما برويم و برنده شويم بهتر است يا اينکه مسجد سليمان بازي کنيم و خسته و کوفته به عربستان برويم و بازي را ببازيم؟!
وي ادامه داد: خواهشي که دارم اين است که دست‌اندرکاران فوتبال کاري کنند تا اين بازي عقب بيفتد. براي نفت مسجد سليمان چه فرقي مي‌کند که پنجشنبه بازي کنيم يا بعد از عيد؟
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه به نظر مي‌رسد مخالفت باشگاه نفت مسجد سليمان با تعويق اين ديدار لجبازي بوده چراکه آنها معتقدند بايد بازي اين تيم با گسترش فولاد در تبريز با آن شرايط جوي به تعويق مي‌افتاد و مسجدسليماني‌ها اظهار داشته‌اند که 32 ساعت در اتوبوس بودند تصريح کرد: من به مسئولان باشگاه نفت مسجد سليمان مي‌گويم که شما بازي حساسي در تبريز نداشتيد اما ما در عربستان يک بازي حساس داشتيم و اگر قرار نبود به عربستان برويم 32 ساعت سوار اتوبوس مي‌شديم و به خدمت نفت مسجد سليمان مي‌رسيديم اما بازي ما در عربستان براي مملکت مهم است.
وي افزود: بازي با النصر يک بازي حيثيتي است و من از همه انتظار دارم که به ما کمک کنند و اميدوارم صدا و سيما، سازمان ليگ و باشگاه نفت مسجدسليمان با ما همکاري کنند تا مردم هم اين موضوع را بدانند.
خوردبين در ادامه با بيان اينکه چند هزار کيلومتر روي هوا هستيم خاطرنشان کرد: در اين دو هفته ما هميشه روي هوا بوده‌ايم. ابتدا به ازبکستان رفتيم و آن مشکلات به وجود آمد. سپس به تهران آمديم و حالا هم که در تبريز هستيم و بايد امشب دوباره به تهران برگرديم و اگر قرار باشد شرايط اين گونه بماند روز چهارشبنه هم بايد به مسجد سليمان برويم و سپس پنجشنبه شب به تهران برگرديم و دوباره هفته بعد بايد راهي رياض شويم تا يک بازي سخت انجام دهيم آن هم در حالي که النصر در گروهمان تيم آخر است و همه کار مي‌کند تا پرسپوليس را در زمين خودش دچار مشکل کند.
وي افزود: اگر شرايط بخواهد همينطور بماند آن وقت شايد ما هم مشکل به وجود بياوريم و اين احتمال وجود دارد که تيم اميدمان را به مسجد سليمان بفرستيم و قطعا اگر اين کار را انجام دهيم براي خود تيم مسجد سليمان اين موضوع بد است. براي ما بازي با النصر عربستان بسيار مهم‌تر از بازي با نفت مسجد سليمان است و اگر بخواهد اينطور شود يا بازي را سه بر صفر به سود نفت مسجد سليمان کند و يا اينکه ما تيم اميدمان را به مصاف اين تيم مي‌فرستيم و من مي‌خواهم اين پيشنهاد را ارائه دهم چراکه اگر قرار است آنها با ما لج کنند ما هم مي‌دانيم چطور پاسخ آنها را بدهيم.
خوردبين در پايان خاطرنشان کرد: من با مسعود رضاييان مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان صحبت کردم و از او خواهش کردم که با تعويق اين ديدار موافقت کند به هر حال ما مي‌دانيم که پرسپوليس در مسجد سليمان هواداران زيادي دارد و مردمان آنها دوست دارند بازيکنان تيم محبوبشان را ببينند و اميدوارم که اين توافق صورت گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها