کد خبر: ۳۰۲۲۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
همراه با برکناري فرماندهي نيروهاي امنيت مرکزي ويژه در عدن توسط «منصور هادي»، درگيري‌هاي متعددي در عدن، کانون درگيري نيروهاي امنيت مرکزي با طرفداران «منصور هادي» شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوضاع عدن پس از آن رو به وخامت رفت که «منصور هادي» رئيس‌جمهور فراري يمن به عدن، سرتيپ «عبدالحافظ السقاف» را از فرماندهي نيروهاي امنيت مرکزي ويژه، برکنار کرد ولي وي استنکاف کرد.
در اين ميان برخي رجال سياسي تلاش کردند تا «السقاف» با قبول دستور منصور هادي، از سمت خود کنار رود که باز هم با عدم پذيرش وي مواجه شدند تا اينکه امروز صبح «عدن» به حالت آماده باش در آمده است و پايگاه خبري اليمن‌الان، از درگيري‌هاي پراکنده بين طرفداران «منصور هادي» و نيروهاي امنيت مرکزي ويژه که هنوز به سرتيپ «السقاف» وفادار هستند خبر داده است.
منابع خبري از استقرار نيروهاي طرفدار «منصور هادي» در اطراف کاخ رياست جمهوري در عدن خبر مي‌دهند.
صبح امروز طرفداران منصور هادي اردوگاه وفاداران به سرتيپ «السقاف» را محاصره کرده و مانع از رسيدن آب و غذا به اين اردوگاه شدند.
از سوي ديگر، شبکه اسکاي نيوز گزارش داد که منصور هادي «ثابت جواس» را به عنوان فرمانده جديد نيروهاي امنيتي ويژه استان عدن به جاي السقاف انتخاب کرده اما وي اين دستور را نپذيرفته است.
منصور هادي تلاش دارد در عدن دولتي موقت تشکيل دهد که اين اقدام با مخالفت‌هاي جدي از سوي رهبران جنوبي يمن و چهره‌هاي سرشناس عدني مواجه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها