کد خبر: ۳۰۲۲۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
وزير راه با ارسال نامه‌اي به وزير نفت خواستار نصب و راه‌اندازي ضربتي جايگاه‌هاي سيار بنزين در آستانه نوروز در برخي از آزادراه‌‌ها و اتوبان‌هاي تازه به بهره برداري رسيده در کشور شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي با ارسال نامه‌اي به بيژن زنگنه وزير نفت خواستار نصب و راه‌اندازي جايگاه‌هاي سيار بنزين در برخي از آزاد راه‌هاي جديد احداث براي ايام نوروز سال‌جاري شده است.

در اين نامه وزير راه خطاب به وزير نفت، تاکيد کرده است که با توجه به تکميل برخي از اتوبان و آزادراه‌ها و آماده نبوده جايگاه‌هاي سوخت در دست ساخت، به منظور تامين رفاه مردم و ارائه خدمات در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز نصب و راه اندازي جايگاه هاي سيار بنزين در دستور کار قرار بگيرد.

سيد ناصر سجادي با بيان اينکه تمامي تدابير لازم به منظور تامين و پايدار بنزين و گازوئيل مورد نياز مردم در ايام نوروز به کار گرفته شده است، گفته است: هم اکنون ذخاير استراتژيک بنزين کشور در شرايط مطلوبي قرار ندارد و هيچ گونه نگراني براي تامين بنزين و گازوئيل مردم در روزهاي پاياني سال وجود ندارد.

مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با اعلام اينکه براي نوروز سال جاري علاوه بر سه هزار و ۳۰۰ جايگاه بنزين و گازوئيل در کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، تصريح کرده است: علاوه بر اين راه اندازي جايگاه هاي سيار سوخت در برخي از بزرگراه ها و آزاد راه‌هاي کشور هم در دستور کار قرار دارد.

اين مقام مسئول با اشاره به مکاتبات وزير راه و شهرسازي با وزارت نفت، اظهار داشت: در برخي از آزاد راه‌هاي جديد احداث کشور همچون آزادراه حرم تا حرم در حد فاصل قم تا گرمسار، جايگاه هاي در دست ساخت براي ايام نوروز آماده بهره برداري نمي شوند، اظهار داشته است: از اين رو قرار است در اين مسيرهاي تعدادي جايگاه‌هاي سيار سوخت نصب و راه اندازي شود.

سجادي با تاکيد بر اينکه راه‌اندازي جايگاه‌هاي سيار سوخت براي شرايط اضطراري و خاص است، بيان کرده است: با تکميل و بهره برداري از جايگاه هاي در دست ساخت، عملا جايگاه هاي سيار در اين مسيرها جمع آوري خواهند شد.

مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با يادآوري اينکه سال گذشته در برخي از مسيرها همچون استان ايلام و خوزستان که در مسير حرکت کاروان هاي راهيان نور قرار داشت چندين جايگاه سيار نصب و راه اندازي شد، افزوده است: بر اين اساس براي نوروز سال جاري هم راه اندازي چندين جايگاه سيار سوخت در دستور کار قرار گرفته است.

شاهرخ خسرواني معاون شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران هم اخيرا در گفتگو با مهر با بيان اينکه در ايام نوروز تمامي جايگاه‌ها براي تامين سوخت مردم به‌حالت آماده باش در مي‌آيند، گفته است: برنامه‌اي براي تغيير قيمت و سهميه اعلام نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها