کد خبر: ۳۰۲۱۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم ملوان ادعا مي کند که با عملکرد خوبش براي تيمش مي تواند يک بار ديگر به جمع ملي پوشان برگردد.
به گزارش پایگاه 598، فرزاد حاتمی که در 5 بازی که برای ملوان در نیم فصل دوم برگزار کرده 4 گل و سه پاس گل داده به "ورزش سه" گفت: خیلی امیدوارم که با بازی های خوبی که در نیم فصل دوم انجام می دهم بتوانم باردیگر به تیم ملی برگردم.  اگر در ملوان خوب باشم صد در صد کادرفنی تیم ملی هم من را می بیند و من به بازگشت به تیم ملی خیلی امیدوار هستم.

او در مورد عملکرد فوق العاده اش در نیم فصل دوم هم می گوید: فقط می توانم خدا را شکر کنم. به هرحال اگر خدا عزت بدهد، هرکاری که فکر کنید می شود انجام داد. من هم خیلی برای بازگشت به لیگ برتر انگیزه داشتم و خدا را شکر می کنم که توانسته ام برای تیمم مفید باشم و واقعا از این ماجرا خوشحالم.

مهاجم ملوان در ادامه در مورد پیروزی تیمش برابر سپاهان هم گفت: واقعا سپاهان تیم با شخصیتی است و تیمی که چندین سال در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند نمی توان به این راحتی آن را شکست داد. البته ملوان هم تیم با شخصیتی است و قدمت زیادی دارد  هرچند که ممکن است مثل سپاهان افتخار بدست نیاورده باشد. با این حال در انزلی ما به هیچ تیمی امتیاز نمی دهیم و سپاهان هم از این قاعده مسثنی نبود.

او در پاسخ به این سوال که ملوان تا کجا می تواند به پیروزی هایش ادامه بدهد هم گفت: ما می خواهیم به روند خوب مان ادامه بدهیم و مطمئن باشید تا بشود همه تیم ها را شکست می دهیم. البته آقای محجوب هم بابت برد برابر سپاهان به ما پاداش ویژه ای داد و شما شک نکید روحیه بازیکنان در بهترین حالت ممکن قرار گرفته است.

حاتمی در مورد مصاحبه ای که بعد از بازی کرده بود و ادعا کرد فرکی در فولاد فوتبالش را نابود کرد هم گفت: من اصلا به این شکل حرف نزدم. من گفتم که آقای فرکی باعث شد من یک سال و نیم از اوج فوتبالم را از دست بدهم و در لیگ برتر نباشم. من از دست آقای فرکی ناراحت هستم ولی همیشه به عنوان یک پیشکسوت به ایشان احترام می گذارم

مهاجم ملوان در مورد درگیری اش با هادی عقیلی هم گفت: من با هادی عقیلی دوست هستم. از این برخوردها در فوتبال پیش می آید ولی بیرون از زمین همان رفاقت قدیمی مان را ادامه می دهیم. البته این را باید بگویم که من در زمین بازی حتی با برادرم هم شوخی ندارم و با تعصب بازی می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها