کد خبر: ۳۰۲۱۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مرزبان:
عليرضا مرزبان سرمربي پديده اعتقاد دارد هيچوقت داوران به عمد سوت نمي زنند اما چون اشتباهات داوري پيش مي آيد مجبور هستند ،صحبت کنند.
به گزارش پایگاه 598،علیرضا مرزبان در خصوص بازی با استقلال خوزستان و مشکلات این تیم در هفته های اخیر گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

داوران را متهم نمی کنیم
به نظر من خطایی که روی غلامی انجام شد صد در صد پنالتی بود. خودم این صحنه را دیدم و فکر می کنم پنالتی بود.من واقعا احترام خاصی برای دپارتمان داوری قائل هستم و اعتقاد دارم داوران به هیچ وجه عمدا سوت نمی زنند. اما وقتی اشتباهی صورت گرفته باید در این مورد صحبت کرد.داوران ما فوق العاده کار می کنند و آقای صالحی هم بسیار قابل احترام هستند. اگر داوران تمرکز بیشتری روی کارشان بگذارند بازی ها بهتر برگزار می شود. این صحنه هم فکر می کنم پنالتی بود وگرنه ما به خودمان اجازه نمی دهیم کسی را متهم کنیم.

گل استقلال هم به مدافع ما خورد
گل، گل است و فرقی نمی کند گل را چطور بزنیم.گلی هم که استقلال خوزستان زد به پای مدافع  ما برخورد کرد و گل شد. همیشه نباید گل از لحاظ فنی زیبا باشد . در مجموع بازی خوب و دو تیم بازی با احساسی را انجام دادند.

در آلمان هم این بازی ها برگزار می شد
شرایط زمین به خاطر بارندگی شدید واقعا بد بود اما داور تصمیم گرفت بازی را برگزار کنیم. در بعضی جاهای زمین آب جمع شده بود اما باید بازی می کردیم و تصمیم آقای صالحی برای برگزاری بازی اشتباه نبود. در آلمان هم در این شرایط بازی ها برگزار می شود.

به هر بازیکن 10 میلیون تومان دادیم
ایگور پراهیچ با صحبت هایی که با او انجام شد به تمرینات بازگشت.ما به بازیکنان گفتیم شرایط مان همین است و باید بسازیم. باید قلب و تمام جان مان بازی کنیم تا مردم مشهد خوشحال شوند و فعلا شرایط همین است. به هر حال همه چیز مسائل مالی نیست و ما باید به عنوان یک فوتبالیست وفادار باشیم.ما تلاش کردیم و به هر نفر 10 میلیون تومان دادیم. میلان هم دیگر برنمی گردد.

حقیقی تمرکز نداشت
رضا حقیقی به خاطر مسائل مالی روی کار و تمرینش زیاد تمرکز نداشت و مسائل مالی روی او فشار آورد و ما به حق می دادیم که تمرکز لازم را داشته باشد.این تصمیم را دو طرفه گرفتیم . به هر حال ما باید جان و دل کار کنیم و کمیته انضباطی هم تصمیم را به ما سپرده است.اگر رضا می خواهد برگردذ باید با تمام احساسش برگردد و برای مردم مشهد بازی کند و بجنگد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها