کد خبر: ۳۰۲۰۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
صادقی:
دروازه‌بان ثابت اين روزهاي ذوب‌آهن از تلاش تمام اعضاي تيم براي گرفتن سهميه آسيايي سخن گفت.
به گزارش "ورزش سه"، محمدباقر صادقی راجع به شرایط تیم ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و همه سعی مان را می‌ کنیم که این روند ادامه پیدا کند. هدف اصلی تیم ما سهمیه گرفتن است که تلاشمان را می‌ کنیم که این اتفاق با جایگاه خوبی که در لیگ‌برتر کسب می‌ کنیم به دست بیاید و با استرس کمتر و روحیه بالاتر به فینال جام‌حذفی برویم. ما بازی های رو در روی که داریم تلاش می‌ کنیم با پیروزی سپری کنیم تا بتوانیم از تیم های بالای جدول امتیاز بگیریم.

وی راجع به روحیه بالای این تیم در مقابله با تیم های لیگ‌برتری گفت: کادرفنی ذوب‌آهن به بحث روانی دقیقا همانند بحث فنی اهمیت می‌ دهند. سعی می‌ کنند حساسیت ها را پایین بیاورند و بچه ها را به زمین بفرستند. هر کدام از ماها در هر بازی با کمترین فشار روحی روانی وارد بازی می‌شویم. کادرفنی ذوب‌آهن علم بالایی در مبحث روحی روانی دارند. هویت برد و قهرمانی در بچه هاست، آقای آذری سعی کرد با آوردن کادرفنی جوان و با دانش تیم را به سمت قهرمانی سوق دهد.

صادقی در پایان راجع به حضور ثابتش در ترکیب تیم گفت: من دو بازی است که به دروازه‌بان این تیم برگشتم، به هر حال افکار و اهداف من بلندمدت است من هیچ موقع دوره کوتاهی را نمی‌ بینم و همیشه می‌ کنم هدفی را مدنظرم داشته باشم. در حال حاضر متعلق به باشگاه ذوب‌آهن هستم و با آنها قرارداد دارم پس همه تلاشم را می‌ کنم تا روی نیمکت یا در زمین با تمام توان در خدمت تیم باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها