کد خبر: ۳۰۱۸۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
تسنيم/ مديرعامل استقلال تاکيد کرد هدايايي که روز گذشته به بازيکنان داده شد، خيلي ناقابل بوده و به هيچ عنوان نبايد رسانه‌اي مي‌شد.
بهرام افشارزاده درباره پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سليمان در چارچوب هفته بيست‌ودوم ليگ برتر اظهار داشت: از همه بازيکنان و به خصوص امير قلعه‌نويي تشکر مي‌کنم که با توجه به مشکلات مالي، نمايش خوبي داشتند و بازي را با پيروزي پشت سر گذاشتند. روز گذشته بازيکني گل زد که يک ريال هم از باشگاه استقلال دريافتي نداشته است. رضا عنايتي نشان داد که عاشق استقلال است.
وي در مورد انتقاد بازيکنان استقلال از هدايايي که روز گذشته در هتل به آنها داده شده است، تصريح کرد: افجه‌اي اين هدايا را داده که نبايد اين کار را انجام مي‌داد. (در اين لحظه افشارزاده به اشاره به شخصي که در اتاقش حضور داشت، گفت که چرا اين خبر بدون اجازه وي روي سايت باشگاه استقلال قرار گرفته است). اين هدايا خيلي ناقابل بوده و به هيچ عنوان نبايد مطرح مي‌شد و در حدي نبوده که بخواهد رسانه‌اي شود.
مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا هيئت مديره استقلال به تعهدات خود براي تهيه پول عمل کرده است يا نه، گفت: بحث اصلي من با اميررضا خادم است. او به ما قول داده بود که 5 ميليارد تومان به باشگاه بدهد که هنوز محقق نشده است. ضمن اينکه او بايد از افرادي که قصد ورود به مجموعه را داشتند تعهد مي‌گرفت تا اين مشکلات پيش نمي‌آمد.
افشارزاده در رابطه با زمان بازگشت کرار جاسم عنوان کرد: در حال پيگيري بازگشت اين بازيکن هستيم. اگر کرار تا فردا (يکشنبه) به ايران نيايد علاوه بر فدراسيون فوتبال، به فيفا نيز نامه مي‌نويسيم.
وي در خصوص اينکه امير قلعه‌نويي از شکايتش عليه عادل فردوسي‌پور مجري برنامه نود صرف نظر کرده است، گفت: قلعه‌نويي کار خيلي خوبي کرد. شأن قلعه‌نويي بالاتر از اين حرف‌ها است و از او تشکر مي‌کنم. از فردوسي‌پور که فرد تحصيل‌کرده‌اي است مي‌خواهم از حواشي فاصله بگيرد و در روزهاي نزديک به ايام نوروز با ديد مثبت به مسائل نگاه کند.
مديرعامل باشگاه استقلال در مورد شوخي فيزيکي با يکي از گزارشگران تلويزيوني که بازتاب زيادي در صفحات مجازي داشته است، گفت: 20 سال است که با خبرنگاران شوخي مي‌کنم و اين اتفاق براي اولين بار نبود. اين تصوير نبايد پخش مي‌شد و اگر هم او از درد صدايش درآمده، به دليل شدت ضربه نبود، بلکه ضعيف بود! ما که جهاني بوديم ولي با اين کار هم جهاني شديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها