کد خبر: ۳۰۱۸۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل ذوب آهن گفت: «هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و این فقط گوشه ای از استحقاق ذوب آهن است.»

به گزارش پایگاه 598، سعید آذری در رابطه با نتایج خوب ذوب آهن که با برتری مقابل سایپا ادامه یافت، اظهار داشت: «این نتایج اخیر قطعا حاصل یک تفکر راهبردی است. مدیران کارخانه به ویژه صدرمحمدی خیلی به ما کمک کردند. همچنین دانش گل محمدی و داشتن کادرفنی خوب و صبر و تحملشان باعث شد تا به این روزهای خوب برسیم. با حمایت هواداران و تلاش در باشگاه در نهایت دست به دست هم دادیم تا به نتایج خوب اخیر رسیدیم.»

 

وی ادامه داد: «البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و این فقط گوشه ای از استحقاق ذوب آهن است. هنوز در اول این راه سخت قرار داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. یک برنامه راهبردی داریم که برای اینکه ذوب اهن به اوج برسد، هنوز 2 سال دیگر زمان می خواهیم. دلمان را به این نتایج خوش نمی کنیم و در 2 سال آینده هم جام حذفی را می خواهیم و هم لیگ برتر. البته اگر همینطور همه چیز خوب پیش برود، 2 سال دیگر می توانیم قهرمان آسیا شویم.»

 

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه گل محمدی اعلام کرده آذری برای تمدید قرارداد با من صحبت نکرده است، تصریح کرد: «از اول هم گفتم که تا آخر سال و بعد از بازی با پیکان درباره تمدید با یحیی صحبت می کنم. پیشنهادم از ابتدا با گل محمدی این بود که پروژه کوتاه مدت نگاه نکند. حق با یحیی است و با او صحبت نکردم اما فعلا تمرکزمان روی بازی بعدی است.»

 

آذری در واکنش به شایعاتی مبنی بر حضور گل محمدی در پرسپولیس برای سال آینده گفت: «قاعدتا در ایران این چیزها هست و نگران نیستیم. خود گل محمدی قطعا پرسپولیس و ذوب آهن مقایسه می کند و خودش می فهمد که بهتر هستند. به هر حال او سال ها آنجا بازی کرده و گزینش به عهده خود گل محمدی است. البته به نظرم آنقدر باهوش هست که تفاوت ها را احساس کند.»

 

وی در واکنش به صحبت های جلالی که اعلام کرده 70 دقیقه در پایتخت فرهنگ ایران فحش خوردیم، تصریح کرد: «اولین بار هست که یک مربی این صحبت ها را در اصفهان بیان و در مقابل ذوب آهن بیان می کند. اولا اینکه پشت نیمکت سایپا متعلق به خودشان است و  به ما ارتباطی ندارد اگر از آنجا شعار دادند. از تمام مربیانی که آمدند و در اصفهان بازی کردند بپرسید که در بازیهای ذوب اهن صحبت بدی علیه آنها شد؟ خودم در ورزشگاه بودم و چیزی نشنیدم اما با این حال به خاطر آن تماشاگرنماهایی که پشت نیمکت شاید بوده باشند، عذرخواهی کردم.»

 

آذری در پایان گفت: «به هر حال توجیه هم خلق شده است. برای جلالی ارزش و احترام قائل هستم اما این صحبت ها اصلا برای توجیه باخت درست نیست.  بارها در کرج باختیم و دست جلالی را فشار دادیم و گفتیم که حق حریف برتری بوده است. روزی که ذوب آهن یک فوتبال استثنایی را به نمایش گذاشته است، از جلالی بعید است این فرافکنی را انجام دهد. اینکه چون تماشاگران فحش دادند تمرکزشان به هم خورد، توجیه خوبی نیست.ما با نتیجه ای بردیم که مو لا درزش نمی رود. اگر جای جلالی بودم به ذوب آهن احترام می گذاشتم چون او بپذیرد که تیمش چیزی برای گفتن نداشت و دنبال چیزی دیگری برای توجیه باختش برود.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها