کد خبر: ۳۰۱۴۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
سوشا علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه پرسپوليس، موفق شد در پايان ديدار برابر بنيادکار عنوان برترين بازيکن اين بازي را کسب کند تا موفقيتش در ليگ قهرمانان را اينگونه تداوم بخشد.
به گزارش پایگاه 598،سوشا مکانی گلر شماره یک پرسپولیس درباره پیروزی یک بر صفر بنیادکار که در سایه عملکرد او به دست آمد به "ورزش سه"، گفت: بهتر است درباره عملکردم صحبت نکنم اما این یکی از بهترین بازی ها و شیرین ترین نتایجی بود که پرسپولیس طی این مدت کسب کرد. همانطور که پیش از بازی هم گفته بودم باید با یک بازی منطقی و حساب شده قدرتمان را به بنیادکار دیکته کنیم و در طول بازی نیز به همین خواسته مان رسیدیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم با فشاری که آوردیم به گل برسیم و در ادامه و در طول 90 دقیقه به خوبی بازی را تحت کنترلمان در بیاوریم و مدیریت کنیم. از نظر تاکتیکی در این بازی فوق العاده بودیم و بازیکنان با همدلی و اتحاد در زمین ظاهر شدند و خواسته کادرفنی را در زمین اجرا کردیم. وقتی با برنامه و هماهنگ بازی کنیم نتیجه همین می‌ شود که در زمین حریف 3 امتیاز را کسب می‌ کنیم و آنها را تحت تاثیر خودمان قرار می‌ دهیم.

سوشا با ابراز خوشحالی از این برد و صدرنشینی تیمش گفت: ما در جایی پیروز شدیم که برایمان طلسم شده بود و تیم های ایرانی به سختی می‌ توانستند از آنجا جان سالم به در ببرند. ما توانستیم این طلسم را بشکنیم و ضمن کسب سه امتیاز صدرنشینی مان را تداوم ببخشیم.

گلر شماره یک پرسپولیس که در این دیدار عنوان برترین بازیکنان زمین را به خود اختصاص داد در این باره گفت: من گفتم و بارها هم خواهم گفت که بهترین بازیکن زمین «پرسپولیس» بود و من به نمایندگی از تمام بچه ها به آنجا رفتم. ما وقتی که یکدل و همدل می‌ شویم هیچ کس رقیب ما نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها