کد خبر: ۳۰۱۴۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي صبا که خودش تجربه بازي کردن و مربيگري در پرسپوليس را دارد، ادعا مي کند نظم بازي اين تيم برابر بنيادکار خوب بود و به همين دليل اين تيم توانست موفق شود.
به گزارش پایگاه 598،مهدی تارتار در این باره به "ورزش سه" گفت: به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی خیلی از این برد خوشحال شدم. پرسپولیس در سراسر بازی نظم خیلی خوبی داشت و به همین دلیل توانست این حریف قدرتمند را شکست بدهد. من فکر می کنم پرسپولیس در سراسر بازی توانست اهداف کادرفنی را در زمین بازی پیاده کند و درنهایت هم 3 امتیاز بازی را بگیرد.

او اعتقاد دارد درخشان نشان داده که سرمربی توانمندی است: حمید درخشان در این مدت نشان داده که مربی توانمندی است و شما می بینید که پرسپولیس از نظر توانایی فنی نسبت به حریفانش در آسیا بسیار سرتر بوده است. این پرسپولیس اگر به همین روند ادامه بدهد، می تواند در آسیا حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشد.

سرمربی صبا از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هم تعریف می کند: درخشان نشان داده که در تعطیلات نیم فصل روی تیمش کار کرده است و شما می بینید که روند بازی های این تیم هم همین را نشان می دهد. ضمن این که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد بسیار مثبتی داشته است. پرسپولیس هم در زمین و هم روی نیمکت مهره های تاثیرگذار زیادی دارد. نمونه اش این است که پیام صادقیان با این همه سابقه بازی فرصت بازی کردن پیدا نمی کند و این نشان می دهد که پرسپولیس مهره های زیادی دارد.

تارتار ادعا می کند پرسپولیس از الان نباید به فکر مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا باشد: پرسپولیس الان فقط باید به فکر صعود از گروهش باشد. این تیم نباید از الان به فکر حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا باشد. هر زمان پرسپولیس از گروهش صعود کرد، باید به مراحل بالاتر فکر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها