کد خبر: ۳۰۱۴۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
دروازه‌بان استقلال اعتقاد دارد نبود کرار در سه بازي پيش رو باعث نمي‌ شود تيمش نتواند بازي هايش را با پيروزي پشت سر بگذارد.
وحید طالب لو در این باره به "ورزش سه" گفت: چرا نباید بتوانیم ببریم؟ مگر در بازی با پیکان یا خیلی از بازی های دیگر که کرار را نداشتیم ما بازی هایمان را نبردیم؟ ضمن اینکه استقلال یک تیم است و قطعا نبود هر بازیکنی به اندازه خودش در کار ما تاثیر می‌ گذارد. مثلا ما در همین بازی با نفت‌مسجدسلیمان هاشم بیک‌زاده را هم نداریم که این اتفاق هم قطعا در کارمان تاثیر می‌ گذارد. ما در بازی های قبلی یعقوب کریمی را هم در اختیار نداشتیم و او هم نبودش در کار ما تاثیر گذاشت.

او در مورد اینکه خیلی ها می‌ گویند نفت‌مسجدسلیمان حریف راحتی برای استقلال است هم گفت: اصلا چنین چیزی مهم نیست. حتی یک نفر نیست که بگوید تیم نفت‌مسجدسلیمان فوتبال بدی بازی می‌ کند. اساسا بازی با تیم های پایین جدولی بازی های سختی است که آنها مقابل هر تیمی انتحاری بازی می‌ کنند تا از سقوط فرار کنند.

دروازه‌بان استقلال در مورد دو بازی بعد از نفت‌مسجدسلیمان که بازی با تیم های صدرجدولی است هم گفت: قطعا این دو بازی بی نهایت سخت است چون جدال، جدال تیم های بالای جدولی است و هر بازی 6 امتیاز دارد. البته به نظر من شما حتی یک بازی در لیگ‌برتر هم نمی‌ توانید پیدا کنید که بازی آسانی باشد. ما با توجه به موجودی هایی که داریم تلاش می‌ کنیم سه امتیاز آن بازی ها را هم بگیریم.

طالب لو در مورد مشکلات مالی استقلال هم می‌ گوید: درمورد خودم باید بگویم که قرارداد سفید امضا کرده ام و مسائل مالی برایم زیاد مهم نیست. اما قطعا مشکلات مالی روی کار بازیکنان تاثیر می‌ گذارد. البته آقای افشارزاده قول داده است که تا شب عید مبلغی را به بازیکنان پرداخت کند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیافتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها