کد خبر: ۳۰۱۲۷
زمان انتشار: ۰۲:۱۱     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
ايران ورزشي – هادي شكوري جزو بازيكناني است كه گفته مي‌شود در نيم فصل از شاهين جدا خواهد شد و به تيم ديگري مي‌رود اما ظاهرا اين اتفاق نخواهد افتاد چراكه شكوري دوست دارد در بوشهر بماند و به شاهين كمك كند البته اگر افراشته به قول‌هايش عمل كند و مشكلات مالي تيم برطرف شود.

بحث انحلال باشگاه شاهين بوشهر تا چه حد صحت دارد؟
‌‌‌ راستش يك صحبت‌هايي شده بود اما در جلسه‌اي كه با افراشته داشتيم مشكل تا حدودي برطرف شده چون قول مساعد دادند اين هفته مطالبات تيم را پرداخت كنند. در كل شرايط تيم دشوار است، با اين حال بچه‌ها با جان و دل كار مي‌كنند.
پس قبول داريد تيم در آستانه انحلال بود؟
‌‌‌ خب اگر باشگاه نتواند تيم را اداره كند اين اتفاق ممكن است بيفتد البته الان افراشته و كريمي دارند مديريت مي‌كنند وگرنه همه دارند اذيت مي‌شوند.
اينكه بازيكنان مقابل سايپا عمدا باختند درست است؟
‌‌‌ به هيچ عنوان صحت ندارد. در ايران نمي‌توانيد بازيكني را پيدا كنيد كه وجدانش را زير پا بگذارد و بازي خودش را انجام ندهد.
پس چرا باختيد؟
‌‌‌ واقعيت اين است كه شرايط زمين اصلا خوب نبود، ضمن اينكه غافلگير شده بوديم. ما بعد از گل اولي كه روي ضربه ايستگاهي خورديم بازيكنمان روي زمين افتاده بود و منتظر بوديم حريف فيرپلي انجام بدهد اما اين كار را نكرد و گل دوم را زد كه اين مساله باعث شد شيرازه تيم به هم بريزد. ما در 15 – 10 دقيقه 3 گل خورديم كه جبران آن سخت بود.
اما در نيمه دوم هم خيلي بد كار كرديد؟
‌‌‌ خب طبيعي است چون جبران 3 گل سخت بود و روحيه تيم از دست رفت. به هرحال تلاش مي‌كنيم در بازي با داماش جبران كنيم اما در كل مشكلات مالي ما تاثيري در بازي‌مان ندارد و بچه‌ها جوري هستند كه براي تيم بهترين بازي‌شان را انجام مي‌دهند.
ظاهرا باز هم بحث بازگشتتان به استقلال پيش آمده.
‌‌ من ديروز (شنبه) براي مطالباتم به باشگاه استقلال رفته بودم كه در آنجا يكسري صحبت هم شد.
يعني امكان دارد در نيم فصل از شاهين جدا شوي و به استقلال بروي؟
‌‌‌ بعيد مي‌دانم امسال اين اتفاق بيفتد چون در حد صحبت بود كه اگر مي‌تواني از شاهين جدا شو و به استقلال بيا.
دربي را ديدي؟
‌‌ كامل نديدم.
خوشحال هستي كه استقلال برد؟
‌‌‌ ببينيد در اين بازي زور تيم‌ها برابر نبود و پرسپوليس در شرايط خوبي مقابل استقلال قرار نگرفت. من واقعا دلم براي پرسپوليس سوخت. نه به خاطر باخت بلكه به خاطر نداشتن زور كافي.
در هر صورت اين مساله باعث شد تغيير و تحولاتي صورت بگيرد.
‌‌‌ اميدوارم هميشه تغيير و تحولات منطقي باشد، نه از روي احساس.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها