کد خبر: ۳۰۱۰۳۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس که در بازي مقابل بنيادکار تک گل قرمزپوشان در نيمه اول به ثمر رساند، در طول مسابقه بارها به داور کره اي اين بازي معترض شد.
به گزارش "ورزش سه"، این داور کره ای که مثل بازی فولاد ـ السد به نظر در ابتدای بازی نسبت به خطاهای محکم بازیکنان بنیادکار مماشات می‌ کرد، پس از اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول یک صحنه مشکوک به پنالتی دیگر را زیر سبیلی رد کرد تا پرسپولیسی ها در مقام اعتراض به او قرار بگیرند.

او که در دقیقه 2+45 موقعیت ضدحمله را از پرسپولیس گرفت و سوت پایان را به صدا درآورد، به ناگاه بازیکنان پرسپولیس را دور خود دید؛ محمد نوری، امید عالیشاه و مایکل اومانا که به تندی به جیم دانگ کیم اعتراض داشتند. عالیشاه در این لحظات به خطای مدافع حریف روی خود اشاره می‌ کرد و نوری هم به کارت ندادن های داور، اومانا هم با چهره ای عصبانی به داور می‌ گفت که مهاجمان حریف با آرنج او را می‌ زنند. در این لحظه واکنش داور کره ای، دستور به بازیکنان پرسپولیس برای ترک زمین بود. اما آنها در لحظه ای که از داور فاصله می‌ گرفتند زیرلبی چیزهایی به وی گفتند که برای وی آشنا بود. او سپس نوری را به سمت خود فراخواند و با بیرون کشیدن کارت زرد به او تذکر داد که حرف هایش را شنیده است.

جالب اینکه نوری عصبانی تر از قبل باز هم به اعتراضش ادامه داد و بیم آن می‌ رفت که کارت زرد دوم را هم بگیرد اما در نهایت به همراه سایر بازیکنان زمین را ترک کرد تا آماده یک نیمه دوم سخت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها