کد خبر: ۳۰۰۸۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ کاپيتان پرسپوليس مي گويد حتي اگر به تيم ملي هم دعوت نشود هيچ اعتراضي ندارد.
کريم باقري، کاپيتان سابق سرخپوشان در مصاحبه با خبرورزشي گفت: «به پرسپوليسي‌ها بگوييد بدون سوغاتي از ازبکستان برنگردند!» به همين خاطر و به هر زحمتي که بود، با کاپيتان فعلي پرسپوليس ارتباط برقرار کرديم.
کاپيتان، اوضاع پرسپوليس در ازبکستان خوب است؟
لطفاً به من کاپيتان نگوييد. خودتان مي‌دانيد بستن بازوبند کاپيتاني چه مسئوليتي دارد و چه بزرگاني آن را بر بازو بسته‌اند. حالا هم از شما مي‌خواهم مرا همان محمد نوري صدا بزنيد.
شوخي کرديم! به خاطر اين گفتيم کاپيتان که کاپيتان سابق پرسپوليس در گفت‌وگو با ما اظهار داشته از شما بخواهيم بدون سوغاتي از ازبکستان برنگرديد.
(با کنجکاوي) چه کسي؟!
کريم باقري اين مصاحبه را با خبرورزشي انجام داده است!
آقاکريم که سرور ماست. خيلي دوستش دارم و کاپيتان خود من بوده است. به او و هواداران پرسپوليس بگوييد سعي‌مان را مي‌کنيم دست خالي از ازبکستان برنگرديم.
همه هم از تو توقع گلزني دارند.
با توجه به پستي که بازي مي‌کنم، گلزني کمي سخت‌تر شده اما تمام تلاش خودم را به خرج مي‌دهم تا براي پرسپوليس مفيد بازي کرده و انتظارات را برآورده کنم. البته حتماً بنويسيد که فرقي نمي‌کند گلزن چه کسي باشد، مهم اين است که ما دست پر ميدان را ترک کنيم.
خودت فکر مي‌کني چه کسي براي پرسپوليس گل بزند؟
واقعاً بازي در زمين تيم‌هاي ازبک سخت است و پيش‌بيني گلزن سخت‌تر! اگر ما خودمان باشيم و مثل بازي با لخويا با اعتماد به نفس کامل وارد زمين شويم، هر بازيکني مي‌تواند شانس گلزني داشته باشد.
باز هم پنالتي‌زن اول تيم هستي؟
با اجازه شما! اين تصميمي است که آقاي درخشان گرفته و من هم اگر پنالتي شود، دوباره پشت توپ مي‌ايستم.
انتظار پنالتي آن هم از داوران کره‌اي کمي سخت نيست؟
به اين چيزها فکر نمي‌کنيم. ما بايد بازي خودمان را ارائه بدهيم و کاري هم به داوري نداشته باشيم. شما هم براي موفقيت پرسپوليس دعا کنيد.
نوري: به تصميم کروش احترام مي‌گذارم
واکنش محمد نوري به موضوع پاسپورت ندادنش به سفارت اتريش جالب و آموزنده است. کاپيتان پرسپوليس مي‌گويد: همانطور که وقتي همراه تيم‌ملي به جام‌جهاني و جام ملت‌ها نرفتم به تصميم کروش احترام گذاشتم و حرفي نزدم، الان هم به تصميم سرمربي تيم‌ملي احترام مي‌گذارم و اگر نظر کروش اين است که در اردوي اتريش و سوئد همراه تيم‌ملي نباشم، اعتراضي ندارم. وظيفه من به عنوان بازيکن اين است که در خدمت پرسپوليس باشم تا سرمربي تيم‌ملي را مجاب کنم من را هم ببيند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها