کد خبر: ۳۰۰۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۲۱ آذر ۱۳۹۰
18 هزار و 450 واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در مازندران به بهره برداری رسید .
رئیس جمهور در شورای اداری مازندران ، این استان را علوی ، حسینی و مهدوی دانست و گفت : تاریخ مازندران گواه رشادت های افتخارآمیز در صیانت از اسلام ناب و گسترش فرهنگ امامت و ولایت است .
 
به گزارش 598 به نقل از بی باک، احمدی نژاد افزود : اگر بنا باشد به جامعه اسلامی و منتطر حکومت جهانی نایل شویم ، باید در بخشهای گوناگون بویژه در خانواده ، فرهنگ ، سیاست و اخلاق و عدالت محوری الگو شویم .
 
وی یکی از مظاهر انتظار و نیل به کمال جامعه اسلامی را پافشاری برای ادای عدالت و کاهش فقر دانست و گفت : بسیج همه نظام ، مسئولان و دولت برای پرکردن فاصله ها ، رفع نیاز اساسی مردم و حل مشکل مسکن بسیار مهم است .
 
رئیس جمهور 25 سال انتظار خانواده ها را برای خانه دار شدن طولانی دانست و افزود : به برکت امام رضا (ع) خانه دار شدن 18 هزار و 450 خانوار مازنی موجب خرسندی خانواده ها شده است .
 
وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر دست دلالان و اهرم فشار بر مردم را کوتاه کرده است ، ابراز امیدواری کرد ، 62 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت مازندران نیز به زودی تحویل متقاضیان شود .
 
احمدی نژاد همچنین از کشف یکی از هشت حوزه گازی دریای خزر با تولید 50 هزار میلیارد فوت مکعب گاز برای تامین گاز مصرفی کشور تا 10 سال آینده خبر داد .
وی خاطر نشان کرد : اکنون 50 میلیارد مترمکعب گاز در کشور تولید و مصرف می شود .
 
رئیس جمهور حوزه گازی کشف شده در عمق هزار متری آب دریای خزر و 2 هزار و 500 متری عمق را یک پیروزی دانست که با دستیابی به این فناوری ، ایران تنها کشوری در جهان است که این فناوری را در دریای خزر دارد .
 
وی با تاکید بر حفاری هفت حوزه ذخایر نفتی دیگر در دریای خزر گفت : آثار این حفاری ها علاوه بر مناسبات ملی جایگاه ایران را  درعرصه سیاسی و اقتصادی ارتقا می بخشد .
 
رئیس جمهور همچنین تامین هزار و 200 هکتار زمین منابع طبیعی برای ساخت مسکن مهر را در مازندران توفیق دیگری برای خدمت رسانی به مردم استان اعلام کرد .
 
احمدی نژاد اکنون در مراسم سالگرد مرحوم علی کردان وزیر اسبق کشور در مصلای امام خمینی ساری درحال سخنرانی است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها