کد خبر: ۳۰۰۳۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
استقلال‌خوزستان با شروع نيم فصل دوم نتوانست نتايج خوبي کسب کند به همين دليل آبي‌پوشان اهواز به شدت به دنبال سه امتياز ديدار پيش رو با پديده مشهد هستند.
به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی در مورد شرایط استقلال‌خوزستان گفت: متاسفانه به خاطر باخت هایی که در چند هفته اخیر آوردیم، مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان از نظر روحی و روانی به هم ریخته بودند ولی از دیروز مثل روز اول تمریناتمان را بعد از 2 روز استراحت خیلی خوب و شاداب شروع کردیم تا انشاالله بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد آیا غیبت عبدالله ویسی در تمرینات صحت دارد یا خیر پاسخ داد: موقعی که یک تیم باخت می‌آورد چه دوستان و چه دشمنان یکسری حاشیه درست می‌کنند. یکسری اتفاقات افتاده ولی تمام شده رفته. از بازی با پدیده با قدرت شروع می‌ کنیم تا جواب کوبنده ای به منتقدانمان بدهیم.

مدافع استقلال‌خوزستان در مورد دیدار با پدیده در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ‌برتر نظرش را اینطور بیان کرد: اوضاع تیم حریف هم زیاد جالب نیست، آنها دو بازی گذشته شان را واگذار کرده اند، در حال حاضر ما داریم روی نقاط قوت و ضعفشان کار و سعی می‌ کنیم به نوعی بازی کنیم که گل نخوریم و از آن طرف گل بزنیم. امیدوارم این دیدار را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم.

این بازیکن در مورد مشکلات خط دفاعی استقلال‌خوزستان گفت: موقعی که یک تیم گل می‌خورد، همه مقصر هستند. یکسری اتفاقات دست به دست هم داد که این جریانات برای تیم ما پیش بیاید اما این قضایا را بین خودمان تمامش کرده ایم و دیگر به گذشته فکر نمی‌ کنیم. تمام نگاه ما به بازی با پدیده است، خوشبختانه ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و خط حمله مان جزو سه، چهار خط حمله خوب لیگ‌برتر هستند. اگر بیشتر تمرکز کنیم و شانس هم به ما رو کند، همه چیز درست می‌ شود.

مجیدی در پایان افزود: درست است که شرایط تیم ها در جدول به هم نزدیک است اما اگر ما در دو بازی آینده حتی 4 امتیاز هم بگیریم. می‌ توانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم. در ضمن حریفانمان هم در پایین جدول با تیم های مدعی بازی دارند، امیدوارم که دیدارهایشان به نفع ما تمام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها