کد خبر: ۳۰۰۱۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مهر/ رئيس سازمان ليگ تاکيد کرد حامي تبليغات محيطي فوتبال تاکنون ۱۸/۵ ميليارد تومان به اين سازمان پرداخت کرده و بايد سازمان صداوسيما هم به وعده اش عمل کند.مهدي تاج امروز شنبه ضمن بيان اين مطلب افزود: امروز با وزير ورزش و جوانان در مورد حق پخش تلويزيوني و دريافت حق سازمان ليگ از صداوسيما صحبت کردم و قرار شد ايشان از طريق آقاي سرافراز اين موضوع را پيگيري کنند.
وي در خاطرنشان کرد: اگر صداوسيما به تعهداتي که داده عمل نکرده و تصورم اين است که اگر اين اتفاق رخ ندهد ما در آينده به مشکل خواهيم خورد. سازمان ليگ از طريق اسپانسر مبالغ مورد نظرش را دريافت کرده منتظر پول صداوسيماست.
مهدي تاج با تاکيد بر اينکه کانون ايران نوين به تعهداتش تاکتون عمل کرده است گفت: اسپانسر سازمان ليگ تاکنون ۱۸/۵ ميليارد تومان پرداخت کرده که نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه اي داشته است و اگر صداوسيما هم به تعهداتش عمل کند ما مشکلي نخواهيم داشت.
رئيس سازمان ليگ خاطرنشان کرد: بايد موانع سرراه فوتبال و باشگاه ها را برطرف کنيم تا آنها بتوانند با آرامش بيشتري در ادامه مسابقات شرکت کنند. آقاي گودرزي به عنوان وزير ورزش و جوانان تلاش مي کنند تا اين مشکل هر چه سريعتر حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها