کد خبر: ۳۰۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۱ آذر ۱۳۹۰
معاون توسعه و منابع نيروي انساني رييس‌جمهور از برگزاري همايشي با موضوع دوركاري در يكشنبه هفته آينده در تهران خبر داد و گفت كه رييس جمهور در اين همايش از پنج دستگاه برتر كه در زمينه دوركاري به خوبي فعاليت كرده‌اند، تقدير مي‌كند.
به گزارش ايسنا لطف‌الله فروزنده عصر ديروز (يكشنبه) در حاشيه جلسه هيات دولت با اشاره به اين‌كه "دوركاري موضوعي است از تير ماه سال گذشته شروع شده است و دستگاه‌هاي مختلف كارهايي را در اين رابطه انجام داده‌اند"، اظهاركرد: برخي ابهامات براي مديران و كاركنان مطرح بود كه سعي كرده‌ايم اين ابهامات را پاسخ دهيم و برطرف كنيم و در چند ماه گذشته براي اين موضوع آسيب‌شناسي كرده‌ايم تا اين كار به درستي نهادينه شود.

وي افزود: يكشنبه هفته آينده با حضور رييس‌جمهور همايشي در زمينه دوركاري برگزار خواهد شد و رييس‌جمهور در اين همايش از پنج دستگاه برتر در اين زمينه قدرداني مي‌كند. كارگروه‌هاي مربوطه در اين زمينه تشكيل خواهد شد و مباحث اين موضوع را مورد ارزيابي و آسيب‌شناسي قرار مي‌دهيم تا حركت جديدي را در اين زمينه شروع كنيم.

معاون توسعه و منابع نيروي انساني رييس‌جمهور همچنين به بحث پيشخوان‌ها و اهميت آن‌ها اشاره كرد و گفت:‌ ما سعي داريم كه ابعاد اين موضوع را با كمك بخش خصوصي گسترش دهيم و اوايل دي‌ماه نيز همايشي را با اين موضوع با حضور رييس‌جمهور برگزار خواهيم‌ كرد.

فروزنده همچنين با بيان اين‌كه "امروز در مورد بودجه و كليات آن در جلسه دولت بحث شد"، گفت: بحث و بررسي در مورد كليات آن تمام شده و ان‌شاءالله مباحث در مورد تبصره‌ها پيگيري مي‌شود و رييس‌جمهور نيز تاكيد دارند كه هر چه زودتر لايحه بودجه سال 91 به مجلس ارائه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها