کد خبر: ۲۹۹۸۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
مديرکل امور فدراسيون‌ها گفت: عضو هيات مديره باشگاه راه‌آهن نيستم اما به آنها مشورت مي‌دهم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، مدیرکل امور فدراسیون‌ها در ادامه در مورد اینکه آیا به عضویت هیات مدیره راه‌آهن درآمده است خاطرنشان کرد: راه‌آهن هیات مدیره ندارد و هنوز نقل و انتقالی در مورد مالکیت این باشگاه اتفاق نیفتاده است البته از من مشورت می‌گیرند اما فعلا چیزی به عنوان هیات مدیره در این باشگاه مطرح نیست.

وی در مورد اینکه راه‌آهن مشکلات زیادی دارد گفت: راه‌آهن مربوط به هلدینگی دارای امکانات است که الان سرنوشت مالکیتی آن مشخص نیست. در حال حاضر کسانی که راه‌آهن را در اختیار دارند به خوبی از تیم حمایت می‌کنند و پس از تغییر کادر فنی هم شرایط این تیم بهتر شده است. امیدواریم سرنوشت راه‌آهن هرچه زودتر معلوم شود. درست است که راه‌آهن در جدول وضعیت خوبی ندارد اما این تیم دارای استعدادهای خوب و کادر فنی قوی است و قطعا در لیگ خواهد ماند.

رغبتی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس و استقلال هم ممکن است به سرنوشت راه‌آهن دچار شوند گفت: بحث این دو تیم با راه‌آهن متفاوت است. پرسپولیس و استقلال دولتی بودند و زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کردند اما راه‌آهن متعلق به بخش خصوصی بود. امیدواریم این باشگاه هرچه زودتر وضعیت خوبی پیدا کند و بتواند به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها