کد خبر: ۲۹۹۳۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
فرشاد پيوس گلزن برتر تاريخ پرسپوليس از قديمي هاي اين تيم بود که بازي پرسپوليس با لخويا را در ورزشگاه آزادي از نزديک ديد.
به گزارش پایگاه 598،او درباره این بازی و عملکرد پرسپولیس در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: اعتقاد دارم که لخویا یک تیم فوق العاده قوی بود و حرف من را به عینه در بازی های آینده این تیم خواهید دید حتی ادعا می کنم که در 5 بازی آینده پرسپولیس سخت ترین بازی اش بازی برگشت با برابر تیم لخویا در دوحه است.

پیوس درباره تشکر ویژه حمید درخشان می گوید: ما معمولا آدم های خوش استقبال و بد بدرقه ای هستیم. به نظر من مهم این است که همبازی و دوست خودمان را در این شرایط سخت حمایت کنیم و من از برخی دوستانم گله مند هستم ، انتظار داشتم که دوستانم با علم بر اینکه پرسپولیس برابر صبا واقعا خوب بازی کرد، حمید را برابر لخویا حمایت کنند، کاری ندارم که حمید درخشان در پرسپولیس می ماند یا می رود اما تاریخ فوتبال ما فراموش نخواهد کرد که پرسپولیس برابر لخویا قطر یکی از بهترین بازی های ما چندسال اخیر خود را انجام داد.اگر درخشان هم از من تشکر کرده در جواب باید بگویم من وظیفه اخلاقی خود را انجام دادم و به خاطر بازی خوبی که پرسپولیس انجام داده از او تشکر می کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها