کد خبر: ۲۹۹۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۰
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که در پی خروج نظامیان آمریکا از خاک عراق، کاخ سفید در صدد اشاعه فتنه دینی در منطقه راهبردی خاورمیانه است.
به گزارش سرویس بین الملل 598 به نقل از منابع خبری، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله در مراسم سوگواری امام حسین(ع) در شهر "نبطیه" واقع در جنوب لبنان گفت: به دنبال آغاز عقب نشینی نظامیان آمریکا از عراق و منطقه، این کشور در پی اشاعه فتنه دینی در منطقه و لبنان است و حضور هیأت های آمریکایی در لبنان نیز به همین منظور است.
وی با اشاره به سیاست فتنه انگیز آمریکا افزود: آمریکا در رأس فتنه در منطقه قرار دارد و ما در راستای بر طرف کردن شبح فتنه از لبنان هستیم و برای حفظ وحدت کشورمان تلاش می کنیم.
سید هاشم صفی الدین ادامه داد: هر کسی که در راستای خدمت به طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان و منطقه گام بردارد، علیه منافع منطقه و لبنان گام برداشته است.
رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به روند تغییرات سیاسی در لبنان و جهان عرب تأکید کرد: همه باید موضع خود را در این زمینه مشخص کنند و این طبیعی است که ما در کنار مردم منطقه باشیم و کسی که در برابر توطئه های فراروی منطقه قرار نگرفته است، هرگز نمی تواند در کنار مردم و تحقق قضایای عادلانه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اوضاع جاری لبنان گفت: ما به سیاستمدارانی که با تن دادن به خواست های آمریکا، در پی تأمین منافع خود هستند، نیاز نداریم.
هاشم صفی الدین با اشاره به عملکرد دولت گفت: دولت مسئول برآورده کردن کلیه نیازها و خواسته های عادلانه مردم است و این درست نیست که تصمیم گیری های دولت تنها در راستای تأمین اهداف گروهی و یا در خدمت گروه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خاصی بدون در نظر گرفتن منافع سایر اقشار مردم باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها