کد خبر: ۲۹۹۲۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
مدافع راست پرسپوليس که در نقل و انتقالات نيم فصل، به اين تيم پيوسته است، يکي از بازيکنان خوب پرسپوليس در بازي ديروز اين تيم مقابل لخويا قطر بود.
به گزارش "ورزش سه"، بابک حاتمی راجع به بازی دیروز این تیم گفت: این برد، خیلی پیروزی خوب و مهمی بود و ما آن را به هواداران تیم که صبوری کردند و دست از حمایت ما برنداشتند تقدیم می کنیم، انشالله در بازی های بعدی هم بتوانیم به همین ترتیب بازی کنیم تا دوباره باعث آشتی هواداران و حضور آنها در استادیوم شویم.

حاتمی در ادامه راجع به بازی خود گفت: در این بازی حمیدخان به من اجازه نفوذ داده بود و به من گفته بودند که می توانم در حملات حضور داشته باشم، به همین خاطر من هم سعی کردم زیاد نفوذ کنم و تا جایی که تیم متضرر نشود نفوذ کنم و در حملات شرکت داشته باشم.

وی در مورد تفاوت های بازی با لخویا و بازی در لیگ ایران گفت: شما ببینید ما به لخویا که تیمی حرفه ای بود سه گل زدیم، آنها اصولی دفاع و حمله می کردند، درست است سه گل دریافت کردند اما همه می دانند لخویا یکی از تیم های قوی آسیایی است، اما مثلا بازی با تیم صبا را ببینید ما چند موقعیت گل داشتیم؟ آنها اصلا اصولی دفاع نمی کردند، ده نفره در دفاع بودند و نوع بازی آنها، بازی ما را هم خراب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها