کد خبر: ۲۹۹۱۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
ورود سامانه بارشي از غرب کشور؛
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مديرکل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي، از ورود يک سامانه بارشي از غرب کشور طي ۲۴ ساعت آينده خبر داد .

احد وظيفه افزود: بر اساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي امشب برخي از مناطق استان هاي واقع در شمال شرق کشور، سواحل شرقي درياي خزر و ارتفاعات البرز شرقي شاهد ابرناکي، بارش پراکنده و وزش باد خواهند بود و به تدريج از اواخر وقت امروز اين مناطق کاهش ابر خواهند داشت.

به گفته وي، از فردا يک سامانه بارشي از غرب کشور وارد خواهد شد. بر اين اساس روز چهار شنبه در برخي مناطق شمال غرب، غرب، و به تدريج مرکز کشور و دامنه هاي غربي البرز و روز پنج شنبه در بخش هايي از مرکز، شرق و جنوب شرق کشور سبب ابرناکي و بارش پراکنده خواهد شد.
مديرکل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي اظهار داشت: همچنين از بعد از ظهر پنجشنبه در سواحل درياي خزر و دامنه هاي البرز افزايش ابر، کاهش دما و بارش باران و برف پيش بيني مي شود.

وي ادامه داد: از روز جمعه دامنه فعاليت اين سامانه محدود به نيمه شرقي کشور خواهد بود.
وظيفه با بيان اينکه خليج فارس نيز پنج شنبه مواج است تصريح کرد: از اواخر روز چهارشنبه و طي روز پنج شنبه در جنوب غرب کشور افزايش وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نيست.
وي افزود: فردا آسمان تهران نيمه ابري تا ابري در اواخر وقت همراه با بارش پراکنده و گاهي وزش باد است بيشينه و کمينه دماي پايتخت با يک درجه افزايش نسبت به امروز به ۸ و ۲ درجه سانتيگراد بالاي صفر مي رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها