کد خبر: ۲۹۸۹۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
لوئيس سوارز امشب يکي از اميدهاي گلزني بارسلونا در مقابل منچستر سيتي به حساب مي آيد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بارسلونا امشب در ورزشگاه اتحاد باید دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مقابل منچسترسیتی برگزار کند. مثلث مسی، نیمار و سوارز، بی شک نقطه اتکای بارسلونا در این بازی حساس خواهد بود.
سیتی هم پس از پشت سر گذاشتن ژانویه ای کابوس وار، به فرم خوب خودش نزدیک شده و پیش بینی می شود که جدال نزدیکی را شاهد باشیم.

لوئیس سوارز در همین رابطه به وبسایت یوفا گفت:" به عقیده من، منچسترسیتی یکی از کاندیداهای مسلم قهرمانی چمپیونزلیگ است. ممکن است برخی بخاطر نتایج نه چندان خوب اخیرشان در این مورد شک داشته باشند اما هیچوقت نمی توان قدرت این تیم را دست کم گرفت.

آنها مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند و بهترین بازیکنان دنیا در این تیم حضور دارند. شک ندارم که برای رسیدن به برتری مقابل ما، تا لحظه آخر می جنگند. ما می دانیم که سیتی چه تیم با کیفیتی است اما از سویی دیگر، نقاط ضعف این تیم را نیز به خوبی می شناسیم و سعی خواهیم کرد تا با استفاده از آنها، ضربه نهایی را به این تیم بزنیم.
سیتی بازیکنانی دارد که به خوبی حفظ توپ می کنند و بازی مالکانه را دوست دارند ولی ما هم بارسلونا هستیم و به خودمان ایمان داریم. راه مقابله با سیتی را هم می دانیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها