کد خبر: ۲۹۸۹۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
بارسلونا امشب با لوئيس سوارز، نيمار و مسي در خط حمله، از مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان، به مصاف منچسترسيتي در ورزشگاه اتحاد خواهد رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هواداران بارسا بسیار امیدوارند تا تجربه 4 فصل حضور سوارز در لیگ برتر انگلستان، امشب به کمک بارسا بیاید و این مهاجم اروگوئه ای بتواند دروازه سیتی را باز کند. اما نگاهی به آمار سوارز در لیورپول، چیز دیگری به ما می گوید.

سوارز که هنوز نتوانسته در بارسلونا روزهای باشکوهش در لیورپول را تکرار کند، در 4 فصلی که برای قرمزهای آنفیلد بازی کرد، آمار چندان موفقی مقابل 4 تیم برتر لیگ جزیره نداشت. او 6 بار مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و تنها یک بار برابر این تیم موفق به گلزنی شد. هفته دوم فصل 2012-2013 در آنفیلد و از روی یک ضربه آزاد.
سوارز در آن فصل، مجموعا 23 گل برای قرمزها به ثمر رساند. البته او با لیورپول در این 6 دیدار، 2 برد، 3 تساوی و یک شکست را مقابل سیتی تجربه کرد.

سوارز مقابل منچستر یونایتد و چلسی نیز 6 بار در زمین حاضر بود و به هر کدام تنها دو گل زد.عملکرد او برابر آرسنال نیز چندان جالب نبود. در 7 دیداری که برابر توپچی ها با پیراهن لیورپول به میدان رفت، موفق به زدن 2 گل شد. باید دید سوارز امشب در مقابل منچستر سیتی می تواند دومین گل خود به این تیم را بزند یا خیر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها