کد خبر: ۲۹۸۹۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
حسين عموتا سرمربي السد قطر حريف فولاد در ليگ قهرمانان آسيا در کنفرانس مطبوعاتي در اهواز شرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، این مربی از خستگی بازیکنانش قبل از بازی با فولاد صحبت کرد. او ابتدا گفت: خوشحالم که دوباره با فولاد بازی می کنیم. آخرین بار 6 ماه پیش با فولاد بازی داشتیم. این بازی هم خیلی سخت است وهم خیلی خوب چون هر دو تیم فوتبال بازی می کند. حتی اگر فردا بازنده باشیم مهم نیست چون 5 بازی دیگر داریم. تیم ما خسته است و این مشکل تیم ما در حال حاضر است. در پایان بازی هم به هر تیمی که خوب بازی کند و پیروز شود تبریک می گوییم.

به جای گونزالس از چین بازیکن آوردیم

همانطور که می دانید رائول گونزالس از تیم ما رفتند. دو بازیکن جدید از چین و یک بازیکن از الاهلی گرفتیم. این بازیکنان خوب هستند و امیدوارم این تغییرات بتواند به تیم ما کمک کند و بتوانیم نتیجه بگیریم.

بازی پرسپولیس هم برایم مهم است

صد در صد نسبت به بازی پرسپولیس و لخویا توجه دارم. برای ریکاوری امیدوارم بتوانیم بازیکنان را آماده کنیم تا بتوانیم برابر لیگ لخویا در قطر هم پیروز شویم.

فولاد قدرتمند تر شده

فولاد قدرتمند تر شده و در لیگ ایران بالای جدول هستند و تیم خوبی دارند. با حمایت تماشاگران خوب می توانند بازی خوبی انجام دهند اما این به این معنی نیست که نتوانیم این تیم را ببریم و تمام تلاش مان را می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها