کد خبر: ۲۹۸۹۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
يحيي توره امشب به دليل محروميت قادر نيست منچسترسيتي را مقابل بارسلونا همراهي کند. در ديداري که سيتي به کسب يک نتيجه خوب نياز مبرم دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در بازی مقابل زسکا مسکو بود که یحیی توره با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد و یوفا برای او سه جلسه محرومیت در نظر گرفت. آن روزها کسی تصور نمی کرد که سیتی بتواند در غیاب توره، از سد رم و بایرن عبور کرده و به دور یک هشتم صعود کند اما در عمل این اتفاق رخ داد و سیتی توانست در زمین رم 2-0 بر این تیم غلبه کرده و با پیروزی دراماتیک 3-2  بر بایرن، به دور بعد راه یابد.

با این حال غیبت توره به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا، به ضرر سیتی تمام شد و این تیم در انگلستان از 6 بازی در غیاب توره، تنها در یک مسابقه به برتری دست یافت و این مساله باعث افزایش اختلاف سیتی با چلسی در صدر جدول شد.

توره امشب آخرین جلسه محرومیت خود را پشت سر می گذارد و به همین دلیل نمی تواند تیمش را مقابل بارسا همراهی کند. مثلث تهاجمی ترسناک بارسلونا متشکل از مسی، نیمار و سوارز یک طرف، غیبت یحیی توره نیز در سوی دیگر باعث نگراهی سیتی و هوادارنش شده است.

بی شک اگر یحیی توره که خود سابقه بازی در بارسلونا را نیز دارد امشب می توانست مقابل تیم سابقش به میدان برود، امیدواری های سیتی برای کسب یک نتیجه مثبت بیش از پیش افزایش می یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها