کد خبر: ۲۹۸۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۰ آذر ۱۳۹۰
كيهان:
رئيس اداره آگاهي نيروي انتظامي استان اصفهان گفت: نزديك به 300 آزمايشگاه پيشرفته با هدف توليد كراك در ايران در پشت مرزهاي شرقي كشور مشغول فعاليت هستند.
دكتر سرهنگ حسين حسين زاده در همايش «نقش ورزش در كاهش آسيب هاي اجتماعي و سوءمصرف مواد مخدر» در كانون الزهرا(س) شهرستان كاشان اظهار داشت: طبق آمار سازمان ملل متحد، ميزان توليد سالانه موادمخدر در دو كشور افغانستان و پاكستان بين 8 تا 12 هزار تن است؛ كه در خوش بينانه ترين حالت ما سالانه موفق به كشف 500 تن از اين مواد مي شويم كه تازه آن هم از نوع سنتي است.
به گفته وي 40 درصد هروئين توليد شده در افغانستان از طريق پاكستان، 30 درصد از طريق ايران و 25 درصد از طريق كشورهاي آسياي ميانه وارد بازار جهاني مي شوند.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان خاطر نشان كرد: مواد مخدري مثل شيشه، كراك، ال اس دي و ماري جوانا دارد قديمي مي شود و 20 نوع ماده مخدر جديد صنعتي در راه است كه اين مواد در آزمايشگاه هاي زيرپله اي اروپا توليد و به بازار جهان سوم به زودي ارسال مي شوند.
وي افزود: توليد اين مواد جديد و اعتياد جوانان كشور در راستاي پروژه نرم استكبار جهاني است و اين اقدام دشمني جهان غرب با جهان اسلام به ويژه با كشور ما را نشان مي دهد كه اين موضوع تا چه اندازه براي دشمنان جدي است.
     
   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها