کد خبر: ۲۹۸۶۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل نفت‌تهران ادعا مي‌ کند با وجود تمام مشکلات مالي تيمش را با پرواز چارتر و اختصاصي به ازبکستان فرستاده تا بازيکنان اين تيم به مشکل نخورند.
منصور قنبرزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: مشکلات مالی زیادی در طول هفته داشتیم که دیشب این مشکلات به او خود رسید و باعث شد مشکلاتی برای ما به وجود بیاید. اما من با وجود تمام مشکلات تیم را با پرواز چارتر به ازبکستان فرستادم چون پرواز از ایران به ازبکستان معطلی زیادی دارد و بازیکنان ما مجبور بودند، ساعت زیادی را در پرواز بگذرانند. برای این پرواز نفری 250 تا 300 هزار تومان خرج کردیم و می‌خواستیم بازیکنانمان با آرامش به این کشور سفر کنند.

او در مورد اینکه آیا مصاحبه دیروزش در روحیه بازیکنان نفت تاثیر منفی نمی‌ گذارد گفت: به نظر من تاثیر نمی‌ گذارد چون تیم سرمربی دارد و او بهتر از هر کسی شرایط ما را درک می کند. مطمئنا با صحبت هایی که آقای منصوریان برای بازیکنان می‌ کند، تیم نفت با مشکلی روبه‌رو نخواهد شد.

مدیرعامل نفت‌تهران در پاسخ به این سوال که گفته می‌ شود بازیکنان در فرودگاه ازبکستان معطل شده اند هم گفت: اصلا همچنین چیزی نیست بچه های ما با آرامش زیاد الان در هتل هستند. ضمن اینکه وظیفه میزبانی و آماده کردن هتل برعهده تیم میزبان است و ما هزینه ای نداده ایم.

او در مورد مشکلات مالی تیمش هم گفت: بازیکنان ما باید این موضوع را بدانند که هر تعهدی که لازم بوده، ما انجام داده ایم. ولی مشکلات مالی ما به خاطر موضوع هایی است که خیلی به ما ربطی ندارد. شما ببینید فدراسیون فوتبال با صداوسیما 23 میلیارد قرارداد امضا کرده اما هنوز یک ریال از آن را نتوانسته بگیرد. همچنین حدود 60 میلیارد قرارداد فدراسیون با تبلیغات محیطی دور زمین است اما فقط 13 میلیارد از آن وصول شده و حتی من شنیده ام کار به مراجع قضایی رسیده است. سازمان لیگ هم تقصیری ندارد اما وقتی ما نمی‌ توانیم پولمان را بگیریم معلوم است که به مشکل می‌ خوریم.

قنبرزاده در پایان می‌ گوید که مشکلات مالی مربوط به فوتبال ایران می‌ شود نه نفت: مشکلات مالی مربوط به کل فوتبال می‌ شود نه فقط باشگاه نفت. شما ببینید کل تیم های لیگ مشکلات مالی دارند و آن هم دلیلش این است که فدراسیون فوتبال نتوانسته درآمدهای باشگاه ها را بگیرد. به همین دلیل هم است که من می‌ گویم کل فوتبالمان به مشکل مالی خورده است نه فقط باشگاه نفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها