کد خبر: ۲۹۸۵۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
نفت‌تهران که با پيروزي بازي پلي آفش را پشت سر گذاشت و به مرحله گروهي صعود کرد، اکنون در ديداري حساس به مصاف پاختاکور ازبکستان مي‌ رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی شیری درباره دیدار پیش رو با پاختاکور گفت: امروز با بچه ها فیلم بازی پاختاکور را نگاه می‌ کنیم خدا را شکر شرایط خوبی داریم. بازی با الجیش حساسیت زیادی داشت، اما پیروزی در آن بازی هم به بچه هایمان انگیزه مضاعف داده و هم اینکه باعث شده راحت تر به مصاف الجیش برویم.

او در همین باره ادامه داد: من نمی‌ خواهم بگویم بازی راحتی با پاختاکور داریم اما به نظر من از نظر روحی روانی این دیدار از بازی با الجیش راحت تر است ولی این را به خوبی می‌دانیم که کار سختی داریم به این دلیل که حریفمان در کل در لیگ سال گذشته شان فقط سه بازی را نبرده است ولی صددرصد آنها هم مهره های خوبی دارند و خوب فوتبال بازی می‌ کنند و مثل تیممان یکدست هستند.

هافبک نفت در مورد اینکه می‌ تواند در مرحله گروهی موفق باشند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: ما به خدا توکل و تمام سعی و تلاشمان را می‌ کنیم، همه چیز امکانپذیر است برای اینکه کادرفنی و بچه ها تمام توانشان را می‌گذارند.

شیری در پایان در مورد مشکلات مالی نفت افزود: مسوولان با ما صحبت کردند، دیروز هم جلسه داشتیم قرار است مراحل مالی طی شود و پول به دستمان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها