کد خبر: ۲۹۸۴۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس گفت:امیدوارم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی را برگزار کنیم.
 حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل لخویا قطر اظهار داشت: فردا بازی متفاوتی خواهیم داشت. لخویا تیم بسیار خوبی است. تیمی است که بازیکنان گرانقیمتی دارد. هر چند آنها را آنالیز کرده و اطلاعات خوبی داریم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی را برگزار کنیم. همه بازیکنان انگیزه دارند و این بازی شرایط خودش را دارد. یک بازی برون مرزی که باید با حمایت هواداران مان آن را ببریم.

 سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه چه کسی جایگزین پزشک قبلی این تیم تیم می شود، بیان داشت: درباره بازی سوال بپرسید. هر چند این را باشگاه مشخص می کند.

او در خصوص انگیزه بازیکنانش برای دیدار مقابل لخویا خاطرنشان کرد: بچه ها می دانند این بازی چه اهمیتی دارند و انگیزه زیادی دارند بازی را با برد به پایان برسانند. البته فکر نکنید لخویا یک تیم ضعیف است که ما از همان دقایق اول روی دروازه آنها حمله کنیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد. چند بازیکن خارجی که تابعیت قطر را گرفته اند در این تیم حضور دارند. با این حال امیدواریم با یک بازی منطقی در این بازی خانگی پیروز شویم.


به گزارش بانک ورزش، سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازیکنان کلیدی این تیم را می شناسد، تصریح کرد: خط هافبک لخویا نقطه قوت این تیم است و در خط حمله هم بازیکنان کناری تیم خوب نفوذ می کنند. با این حال همه را آنالیز کردیم و می رویم که با یک بازی منطقی نتیجه را به نفع خود تمام کنیم. البته فلسفه ما این است که از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و با کنترل بازی به یک پیروزی دلچسب برسیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که تفاوت بازی در لیگ و آسیا در چیست، عنوان کرد: در آسیا دفاع مطلق نمی کنند. در لیگ تیم ها دفاع می کنند ولی در آسیا تیم ها هجومی بازی می کنند تا امتیازات لازم برای صعود را به دست بیاورند.

وی در خصوص اینکه آیا نوری را مثل بازی با صبا به خط حمله می برید چون وقتی وی به خط حمله رفت بازی بهتر شد، توضیح داد: نوری در هافبک دفاعی برای ما بهتر است و عملکرد بهتری دارد. هر چند در بازی با صبا هم کمک می کرد. البته در بازی فردا شاید از گابریل جلوی محمد نوری استفاده کنم چون هماهنگی خوبی با هم دارند. با این حال با سوال شما موافق نیستم و محمد نوری اگر عقب بازی کند بازی را بهتر کنترل می کند.

درخشان در باره اینکه با توجه به اینکه بازی بین المللی است از بازیکنان جوان استفاده می کند یا باتجربه، افزود: هر دو می توانند کمک کنند. باید با مخلوطی از بازیکنان جوان و تجربه استفاده کنیم. در چند بازی اخیر جوانان بهتر بازی کردند ولی ترکیب ما در بازی فردا 80 درصد ترکیبی است که در بازی هایمان از آن استفاده می کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا پاسکاری کوتاه در برنامهپرسپولس هست یا نه  اذعان داشت: اول باید ببینیم لخویا با چه سیستمی بازی می کند تا آن را شناسایی و کنترل کنیم و بعد سیستم خود را بچینیم. لخویا 2-4-4 یا 1-2-3-4 بازی می کند که هر کدام متفاوت است و باید بدانیم با چه سیستمی می آید آن وقت سیستم خود را مشخص می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چرا این تیم در آزادی تمرین نکرد گفت: ما آزادی را می شناسیم و سال هاست اینجا تمرین می کنیم. آزادی را به تیم هایی می دهند که کمتر از آن شناخت دارند.

درخشان افزود:از هواداران می خواهم فردا در ورزشگاه حاضر شده و با حمایت پرسپولیس کمک کنند به نتیجه دلخواه برسیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها