کد خبر: ۲۹۸۳۲۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
آلمان از جمله کشورهای اسلام ستیز حامی تروریست می باشد که با کمک های مالی و نظامی نقش زیادی در نمو تروریست در منطقه را داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دیده بان، با ادامه نقض حقوق بشر در خصوص اسلام و مسلمانان این کشور، علاوه بر این حمایت های آشکار و پنهان آلمانها در زمینه های مختلف و برای هر دسته و گروهی از این تروریست ها، مهمترین هدف این رسانه‌ها اسلام ستیزی می باشد. آلمان کشوری است که با جانب داری از تروریست ها برای نابودی مسلمانان و همچنین خدشه وارد نمودن به نام اسلام عزیز به هر طریق اعمال زیادی را مرتکب شده است.

البته تنها آلمان در رأس هرم اسلام ستیزی نبوده، بلکه دیگر کشورهای اروپایی و آمریکا هم در این میان نقش بسزایی داشته و دارند. ناگفته نماند که آلمان سعی دارد از مسلمانان و اسلام چهره ای نمادین بصورت ؛ افرادی افراطی ، با لباس های سلفی، ریش های بلند و... توصیف نمایند.

 اسلام‌ستیزی به سبک آلمانی +عکس
مهمتر اینکه به اسم ایجاد امنیت داخلی آلمان دلیل جالبی برای اسلام ستیزی آلمان ها با اسلام ناب محمدی(ص) را شامل می شود. در همین حال تلاش تبلیغاتی و رسانه ای زیادی شده است که تروریست های سلفی، داعش و دیگر افراد فعال در این زمینه را به نام اسلام جایگزین نمایند.

همچنین آلمان در اسلام‌ستیزی دارای سابقه ای قدیمی بوده و نمونه ای از آن هم در جنگ تحمیلی 8 ساله ایران با عراق بود که تسلیحات نظامی و شیمیایی را برای نابودی دولت اسلامی ایران در اختیار رژیم بعصی عراق قرار میدهد. امروز هم با متصل نمودن داعشیان به اسلام، اسلام ستیزی خود را بصورت آشکار ادامه میدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها