کد خبر: ۲۹۸۲۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم سبزپوشان اصفهان که اين فصل عملکرد خوبي براي تيمش داشت، احتمالا در اردوي بعدي تيم‌ملي در سوئد حاضر خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مرتضی تبریزی در مورد تساوی در دربی اصفهان گفت: این دربی کیفیت خیلی خوبی داشت، ما می‌ توانستیم برنده بازی باشیم اما کم دقتی کردیم اما بازی خیلی خوبی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد. درست است که در آخر نتیجه به تساوی ختم شد اما هر دو تیم موقعیت های زیادی در این دیدار خلق کردند.

او در مورد ادعای برخی سپاهانی ها مبنی بر سرتر بودن از ذوب‌آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر پنالتی ما روی کاوه رضایی گرفته می‌ شد که خیلی هم واضح بود، شاید نتیجه اینطوری تمام نمی‌ شد، پنالتی ما خیلی واضح تر از پنالتی ای بود که برای سپاهانی ها گرفته شد. ما چه آن موقع که حریف 10 نفره بود و چه آن موقع که 11 نفره بود با وجود اینکه ما یک گل عقب افتادیم ولی بهتر بودیم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد اینکه بازیکنانشان به این باور رسیده اند که آخر فصل می‌ توانند جزو مدعیان باشند یا خیر ادامه داد: بله خدا را شکر ما داریم خوب بازی می‌ کنیم و کیفیت تیم ما خیلی بالاست. چرا نتوانیم جزو 4 تیم باشیم؟ بچه هایمان همدل شده اند رفاقت در تیممان موج می‌ زند و جو خوبی برقرار است. همه این ها باعث شده ذوب‌آهن یک تیم یکدست باشد.

این بازیکن در مورد عملکرد متفاوت ذوب‌آهن نسبت به چند بازی اول نیم فصل اول گفت: ما نیم فصل اول هم خوب بازی می‌ کردیم اما از یک طرف گل های بدی می‌ خوردیم و از طرف دیگر نمی‌ توانستیم گل بزنیم. الان دقیقا برعکس شده است، هم گل بد نمی‌ خوریم هم خیلی خوب گلزنی می‌ کنیم. ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیده ایم

تبریزی در پایان در مورد اینکه چقدر شانس برای خودش برای حضور در تیم‌ملی قائل است افزود: برای اردوی تیم‌ملی در آفریقای جنوبی که قبل از جام‌ملت‌ها‌ برگزار شد، من نیز پاسپورت داده بودم اما متاسفانه دعوت نشده بودم اما الان دوباره از من پاسپورت خواسته اند، تمام تلاشم را برای حضور در تیم‌ملی انجام می‌ دهم. آرزویم پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها