کد خبر: ۲۹۸۲۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم برزيلي پرسپوليس معتقد است از کشوري آمده که مهد فوتبال است و مطمئنا اينقدر توانايي دارد که خود را در پرسپوليس اثبات کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در حالی که عملکرد مهاجم برزیلی پرسپولیسی که در نیم فصل به این تیم اضافه شده به گونه‌ای نبوده که هواداران این تیم نگرانی‌ای از بابت خط حمله‌شان نداشته باشند اما او هنوز در گلزنی ناموفق نشان داده و در دو بازی گذشته هم از سوی درخشان به بازی گرفته نشده است.

تادو در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایطش در این تیم اینطور توضیح می‌دهد: نیاز به زمان دارم تا از نظر آشنایی با فضای فوتبال ایران کاملا خودم را مهیا کنم. کار کردن در فوتبال ایران آنقدر هم سخت نیست. من از کشوری آمده‌ام که مهد فوتبال است و توانایی‌ام اینقدر است که بتوانم خودم را در ترکیب پرسپولیس اثبات کنم.

وی ادامه داد: درست است که کیفیت هر بازیکن با توجه به پست او مشخص می‌شود و من هم برای اثبات خودم به گلزنی نیاز دارم اما در بازی‌هایی که به میدان رفته‌ام فرصت صد در صدی برایم ایجاد نشده و باید تلاش کنم ضمن آشنایی با فضای فوتبال ایران خودم را آماده گلزنی کنم. همه جا به من می‌گویند تادو چرا گل نمی‌زنی، هر جایی که می‌روم. از زمین تمرین تا خرید. این برای خودم هم لازم است که ثابت کنم مهاجم هستم و می‌خواهم گل بزنم.

تادو درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یک تجربه متفاوت و لذتبخش خواهد بود. پرسپولیس بزرگ است و من از زمانی که وارد ایران شدم این بزرگی را درک کرده‌ام. دوست دارم نقشی در نتایج آن داشته باشم و امیدوارم اولین گلم را در لیگ قهرمانان آسیا ثبت کنم.

وی ادامه داد: تمرینات متفاوتی را برای این دیدار پشت سر می‌گذاریم و به دنبال این هستیم در اولین دیدارمان موفق شویم پیروز از زمین خارج شویم. شرایط کمی برایم با توجه به فشاری وجود دارد سخت است اما سخت تنها گل اول است و مطمئنا بعد از آن شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.

تادو در پایان گفت: برای پیروزی در این دیدار انگیزه داریم و به همراه دوست خوبم اومانیا و فابیو و هم‌تیمی‌های دیگرم بعد از پیروزی جشن خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها