کد خبر: ۲۹۸۲۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل استقلال خوزستان گفت: بايد واقعيت را پذيرفت، بهرحال ما چند بازي را باختيم و بايد برويم دنبال دلايل باختهاي اخير.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فاضل بختیاری، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نظر خود را راجع به دیدارهای اخیر این تیم نظر خود را اینگونه بیان کرد: ما در این مجموعه سعی می کنیم واقعیت را قبول کنیم و درحال حاضر واقعیت تیم ما این است که ما چند بازی اخیر خودمان را باخته ایم و امتیازات آن را از دست داده ایم اما نکته ای که جای تامل دارد این است که دقیقا نمی دانیم مشکل کجاست؟ از نظر بازیکن، می توانم بگویم بهترین بازیکنان را داریم، از نظر کادرفنی هیچ کم و کسری نداریم، دانش فنی عبداله ویسی زبانزد همه است، خداروشکر تا اینجا مشکلی بابت پرداخت ها و زمین و تدارکات نداشتیم. ما بهترین را در اختیار داریم. اخیرا با مربیان و بازیکنان جلسه ای داشتیم و با همدیگر یکدل شدیم تا ببینیم مشکلات روحی و روانی پیش آمده از چه مسئله ای است؟ همگی مشغولیم تا ببینیم ریشه مشکلات تیم از کجا آب می خورد تا آن را بخشکانیم.همانطور که گفتم به این نتیجه رسیده ایم که مشکلات ما نه فنی است و نه مالی، بلکه مشکلات تیم ما روحی است.

بختیاری در مورد ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان این تیم گفت: این تصمیم گیری اصلا حالت تنبیهی ندارد، تیم ما در حال حاضر در شرایط خاصی به سر می برد و احتیاج دارد بقیه امتیازات را به دست بیاورد، بنابراین ممکن است بعضی از سوالات از بازیکنان ما باعث ایجاد حاشیه کند و در مقطع فعلی صلاح دیدیم مصاحبه ای با بازیکنان ما انجام نشود، ما در این باشگاه دنبال مقصر نمی گردیم و ممکن بعضی از صحبت ها ناخواسته این مسئله را در ذهن تداعی کند.

وی در پایان راجع به کادر فنی این تیم گفت: شما ببینید عبداله ویسی هم در سالهایی که بازی می کرد و هم در این سالهای مربیگری اش همیشه از تیمهای مختلف پیشنهاد داشته است چرا که ایشان همیشه یک مربی و بازیکن فنی بوده است. در آن زمان و در شرایطی که بازیکنان شهرستانی خیلی کم به تیم های بزگ منتقل می شدند ایشان به تیم سپاهان پیوست و خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ نشان داد و بعدها هم که به عنوان کمک مربی به فولاد پیوست و با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، پس از چندسال کمک مربی گری مربی های بزرگ، خودش سرمربی شد و نتایج درخشانش با تیم صبا را همه دیدیم، بعد از چند سال که تجربه کافی را کسب کرد لطف کرد و به استقلال خوزستان آمد و دیدیم که اولین هدف این باشگاه را که حفظ جایگاهش در لیگ برتر بود را کسب کرد، همین الان هم تیم ما یکی از بهترین فوتبالها را ارائه می دهد. چهار باشگاه امسال عبداله ویسی را می خواستند اما ایشان به خاطر لطفی که به خوزستانی ها داشت در همین تیم ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها