کد خبر: ۲۹۸۲۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
قاسم حدادي فر بازيکن ذوب آهن اعتقاد دارد به خاطر اينکه تيمش در هفته هاي اخير نتيجه گرفته، بازي او هم به چشم آمده است.
به گزارش پایگاه 598،قاسم حدادی فر در خصوص دربی اصفهان و مسائل حاشیه این بازی از جمله اعتراض ذوب اهنی ها به پنالتی که از سوی داور گرفته نشده با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

از 10 نفره بودن سپاهان استفاده نکردیم

به نظر من بازی خوبی بود و در آن باد و باران شدید بازی کردن راحت نبود. ما نتوانستیم در این بازی از 10 نفره بودن سپاهان استفاده کنیم و این مساوی نه به درد ما خورد و نه به درد سپاهان. آقای فرکی درست گفتند که می توانستند هم برنده باشند و هم بازنده. بازی پایاپای بود و در ضدحملات می توانستم گل بزنیم که نشد. ما در این بازی خوبی بودیم اما باید باهوش تر بازی می کردیم و با تمرکز به گل می رسیدیم.

خطا روی رضایی پنالتی بود

من اصولا در مورد داوری صحبت نمی کنم اما نظر شخصی ام این است که در بازی با سپاهان خطا روی کاوه رضایی پنالتی بود. کارشناسان باید در این رابطه نظر بدهند اما این نظر شخصی من است که این صحنه را دیدم.

از اول فصل خوب کار می کردم

من از ابتدای فصل سعی می کردم خوب بازی کنم اما چون تیم نتیجه نمی گرفت عملکرد کل بازیکنان به چشم نمی آمد. البته در همان هفته های اول لیگ هم خوب بازی می کردیم. دوست دارم به تیم کمک کنم و هیچوقت دنبال این نبودم که بهترین بازیکن شوم. کارشناسان لطف دارند اما برای من موفقیت ذوب آهن مهم است.

از گران ترین بازیکنان لیگ نیستم

من هیچوقت با باشگاه ذوب آهن مشکلی نداشتم و ندارم و در مورد مسائل مالی هم هیچوقت صحبت نمی کنم. من پیشنهادات بهتری هم داشتم اما در ذوب آهن ماندم و این حرف ها که می گویند من یکی از گران ترین بازیکنان لیگ هستم زیاد درست نیست.

شاید در اردوی سوئد تیم ملی باشم

همیشه برای تیم ملی چه زمانی که بودم و چه وقتی نبودم آرزوی موفقیت کردم. تیم ملی و آبروی کشورم برای من مهم است و دوست دارم تیم ملی نتیجه بگیرد. تیم ملی هم در حال حاضر تغییر نسل خوبی داده و امیدوارم با موفقیت به جام جهانی بعدی صعود کنیم. پاسپورتم را تحویل دادم و اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بدانند در اردوی تیم ملی حضور دارم اگر هم نبودم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها