کد خبر: ۲۹۸۱۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مدافع سابق سرخپوشان معتقد است اگر قرار بر عدم تغيير درخشان است ديگر وي را وارد چالش نکند و بگذارند به کارش ادامه دهد. اگر غير از اين است اين تغيير زودتر صورت بگيرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، رضا شاهرودی راجع به شرایط کادرفنی پرسپولیس گفت: به نظر من اگر قصد دارند کادرفنی را تغییر دهند، زودتر این کار را بکنند چراکه امتیازات بیشتر از این از دست پرسپولیس نپرد. این تیم جام باشگاه های آسیا را در پیش دارد و بازی های مهمی نیز هستند. بنابراین اگر قرار است کادرفنی جدید بیایند، زودتر بیایند تا هم بیشتر شرایط تیم دستشان بیاید، هم امتیازات مهم از دست نرود. در حال حاضر که پرسپولیس صبا را در تهران نمی‌ تواند ببرد، چطور می‌خواهد لخویا را با آن خرج های نجومی اش ببرد.

وی ادامه داد: اگر هم قرار نیست این کادرفنی تغییری بکند، دیگر کاری به کارش نداشته باشند و درخشان را وارد چالش های متفاوت نکنند تا بتواند با آرامش به کارش بپردازد.

وی در مورد تغییر کادرفنی عنوان کرد: فوتبال امروز حرفه ای شده و فوتبال حرفه ای با کسی تعارف ندارد، موفق باشید می‌ مانید و به کارتان ادامه می‌ دهید. موفق نباشید عذرتان را می‌ خواهند و این چیزی کاملا طبیعی است.

شاهرودی در مورد کادرفنی احتمالی جدید گفت: با اینکه نمی‌ دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد اما می‌ دانم کسی که می‌ خواهد بیاید و پرسپولیس را بگیرد، بسیار آدم شجاعی است چراکه این تیم دچار مشکلات عدیده ای است و هیچ بعید نیست خدایی ناکرده در صورت ناکامی این تیم در پایان فصل وی نیز یکی از عوامل ناکامی باشد. برای کسی هم که می‌ آید کار سخت است. البته باید بستر برای وی آماده باشد وگرنه تغییر عملا سودی ندارد. الان شرایط مانند دوره بازی کردن ما نیست که با بی پولی هم وارد زمین بشویم و 90 دقیقه بدویم، الان اگر بازیکن پولش را نگیرد، در زمین راه می‌ رود. بنابراین باید بستر و شرایط مهیا باشد تا مربی جدید بتواند نتیجه بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها