کد خبر: ۲۹۸۱۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مربی سابق پرسپولیس از ناراحتی علی دایی بابت نتایج این تیم خبر داد.
محمد دایی درباره اظهارات چندی پیش حمید درخشان درباره علی دایی انجام داده بود، عنوان کرد: فکر می کنم هر آنچه لازم بود را جواد منافی بیان کرد و نظر من هم با او یکی است. دیگر دلیلی ندارد همان حرف های منافی را تکرار کنم.

 

وی ادامه داد: علی دایی با حمید درخشان قهر نیست و دلیلی هم ندارد با هم قهر باشند. به هر حال حرف هایی زده می شود که فکر می کنم منافی بهترین پاسخ را داده است. من سعی می کنم در این مقطع سکوت کنم.

 

مربی سابق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس بیان کرد: من نظری درباره پرسپولیس ندارم اما بابت اینکه این تیم نتیجه نگرفته، علی دایی بسیار ناراحت است. او چیزی نمی گوید تا حاشیه ای برای تیم محبوبش حاشیه درست نشود اما بابت شرایط تیم ناراحت است.

 

دایی در پایان درباره آینده کاری برادرش افزود: هنوز تصمیمی نگرفته است. فعلا مشغول رسیدگی به امور شخصی است و اتفاقی نیفتاده که بخواهد به فوتبال برگردد.

 

گفتنی است جواد منافی در خصوص اظهارات درخشان که گفته بود برکناری کادر فنی قبلی زود نبوده چون خودشان تیمشان را بسته و یکسال کنار تیم بوده‌اند گفته بود:این آقا کلا دنبال توجیه است.شما هر حرفی بزنید یک جور دیگر جواب می دهد.کادری که سال قبل با آن همه مشکل و اعتصاب و نبود مدیر عامل و بی پولی‌ها و انتشار لیست پرداختی های دروغین تا روز آخر تیمش مدعی قهرمانی بوده و با کسر امتیاز توسط کمیته انضباطی و دو اشتباه فاحش داوری که دوست و دشمن آن اشتباهات مقابل سپاهان و فولاد را تایید کردند نایب قهرمان شده و در فصل نقل و انتقالات بازیکنانش را فراری داده و دستش را عمدا بسته اند باید هفت هفته فرصت داشته باشد اما سلطان سقوط شمال و جنوب خودش را با فرگوسن مقایسه می‌کند و مهلت سه ساله می خواهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها