کد خبر: ۲۹۷۸۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مرتضي کرماني مقدم دستيار فرهاد کاظمي در تيم راه‌آهن خوشحال و مسرور از برد راه‌آهن برابر تيم پديده است.
به گزارش پایگاه 598،وی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت نقش فرهاد کاظمی در موفقیت ما صددرصد بود. ما دقیقا از چهارشنبه کارمان را شروع کردیم و در مدت 48 ساعت او با روح و روان بازیکنان کاری کرد که بازیکنان صددرصد ناامید تبدیل به مردانی شدند که برای برد بی تابی می‌ کردند. ما برابر تیمی 6، 7 فرصت صددرصد گل را از دست دادیم که هفته گذشته برابر پرسپولیس فرصت های بسیاری را از دست داد و 2 هفته قبل هم در تبریز تراکتورسازی را شکست داد.

کرمانی درباره احتمال بقای راه‌آهن در لیگ‌برتر می‌ گوید: شک نکنید که ما در لیگ‌برتر می‌ مانیم. شما می‌ دانید که فرهاد کاظمی استاد کار در این موقعیت ها است. او روح و روان بازیکنان را آنطور که خودش می‌ خواهد تحت تاثیر قرار می‌ دهد. این هنر اوست که بازیکن ناامید را ناگهان در حد یک بازیکن پرانگیزه مطرح می‌ کند. ما از حیث تغییر در تیم دست‎مان بسته است و نمی‌ توانیم بازیکن جدیدی بگیریم، اما هنر این است که در این شرایط تیم را نگه داریم که نگه می‌ داریم.

مرتضی کرمانی درباره حرف های علی لطیفی که زیرساخت های راه‌آهن را آماده برای نتیجه گیری می‌ داند، جواب می‌ دهد: علی لطیفی برای این تیم زحمت کشیده است، اما به طور قطع زحمت اصلی را برای این تیم حمید استیلی کشیده که تا وقتی بود راه‌آهن شرایط بدی را نداشت و ستارگان جوانی را به تیم اضافه کرده بود. براین اساس باید از او تشکر کنیم.

کرمانی حرف هایش را با تقدیر دوباره از کاظمی به پایان می‌ رساند؛ چشم به هم زدم و حالا می‌ بینم 8 سال است کنار فرهاد کاظمی هستم. کار کردن در کنار فرهادخان هر فصلش به اندازه 10 سال می‌ ارزد. گاهی اوقات مربیان تصور می‌ دارند که اوج کار این است که سرمربی تیمی باشند، اما برای من کار کردن کنار فرهاد کاظمی به عنوان دستیار نه تنها افت ندارد بلکه اوج لذت است. شما باید کنار فرهادخان کار کنید تا این لذت را درک کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها