کد خبر: ۲۹۷۸۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي استقلال‌خوزستان از روند دفاعي تيمش حسابي ناراحت است و مي‌گويد تا بازي شروع مي‌ شود تيمش يک بر صفر عقب است.
به گزارش پایگاه 598،عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: من واقعا از روند دفاعی تیمم ناراحت هستم تا بازی شروع می‌ شود تیم ما یک بر صفر عقب است و تمام برنامه هایی که در طول هفته روی آن کار کرده ایم به هم می‌ خورد. در بازی با ملوان هم همین اتفاق افتاد و باعث شد تیم ما به مشکل بخورد.

او در مورد بازی تیمش با ملوان هم گفت: وقتی دقیقه یک گل می‌ خوری، تمام برنامه ریزی هایت به هم می‌ خورد. ما تازه داشتیم خودمان را در زمین پیدا می‌ کردیم که فرزاد حاتمی آن گل را به ما زد. مطمئن باشید فرزاد حاتمی 50 سال دیگر هم نمی‌ تواند همچنین گلی بزند ولی از بدشانسی ما هم استوپش خوب بود و هم شوت فوق العاده ای زد. البته من به بازیکنانم گفته بودم که اگر لحظه ای غفلت کند، حاتمی شوت های وحشتناکی می‌ زند اما واقعا انتظار چنین گلی را نداشتیم.

سرمربی استقلال‌خوزستان ادامه داد: شما ببینید ما در بازی با سپاهان هم که اصلا گل نمی‌ خورند در اصفهان 2 گل به آنها زدیم. در همان بازی وریا غفوری توپی را سانتر کرد و یک راست وارد دروازه ما شد. این ها چیزهایی است که من می‌ گویم کمی هم شانس در آن دخیل است.

ویسی با انتقاد از خط دفاعی تیمش گفت: ما در خط حمله فوق العاده هستیم ولی در خط دفاع بد عمل می‌کنیم. گل های زده ما از فولاد که یکی از مدعیان قهرمانی است، یک گل بیشتر است اما در خط دفاع اشتباه های زیادی داریم. این اشتباه ها به دلیل عدم تمرکز است و ما باید در فاصله باقی مانده تا بازی بعدی مان این اشکالات را به حداقل برسانیم.

او در مورد روند ضعیف تیمش در نیم فصل دوم هم گفت: در نیم فصل دوم ما سعی کردیم هر بازیکنی که لازم است را بگیریم تا مثل نیم فصل اول بازی ها را بد شروع نکنیم اما دقیقا همان نتایج نیم فصل اول را گرفتیم. ما از 6 بازی نیم فصل دوم 3 باخت و 3 مساوی به دست آوردیم و متاسفانه فکر می‌ کردیم مشکلاتمان حل می‌شود اما ظاهرا این اتفاق نیفتاده است.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران باشگاه تحمل این نتایج را دارند یا نه هم گفت: در مورد روند تیم ما فیروز کریمی که یک مربی بزرگ است، بهترین حرف را زد؛ او گفت تا حالا هیچ تیمی ندیده است که اینقدر ملوان را وادار به عقب نشینی کند. من هم می‌ گویم که روند بازی هایمان خوب است. من دیشب جلسه ای چند ساعته با مدیران استقلال‌خوزستان برگزار کردم و به آنها گفتم شکل بازی هایمان هیچ ایرادی ندارد. آنها هم قبول کردند اما من حق می‌ دهم که بخواهند به جای من مربی دیگری را روی کار بیاورند چون این ماجرا حق آنها است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها