کد خبر: ۲۹۷۸۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مدافع پديده مشهد قبول دارد که تيمشان نوسان زيادي دارد اما بازيکنان اين تيم به دنبال آن هستند که اين مساله را برطرف کنند که شايد امسال بتوانند سهميه آسيايي را کسب کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، محمد نژادمهدی در مورد باخت به راه‌آهن گفت: بعد از باختی که مقابل پرسپولیس آوردیم هم قسم شده بودیم که راه‌آهن را شکست دهیم اما آنطور که باید و شاید نتوانستیم بازی کنیم و نتایج لازم را بگیریم.

او در مورد نوسانات اخیر پدیده ادامه داد: بله حق با شماست پدیده نوسانات دارد باید ببینیم منشا مشکل از کجاست، عوامل باشگاه در پی برطرف کردن آن هستند تا بتوانیم در سایر بازی ها نتایج خوبی بگیریم.

این بازیکن در مورد مشکلات مالی باشگاه شان و اینکه حل شده یا خیر گفت: مشکلات مالی همچنان ادامه دارد، مدیرعامل باشگاه قول داده تا قبل از عید همه چیز حل شود. نمی‌ توان گفت عدم نتیجه گیری مان صددرصد بخاطر مشکلات مالی است اما این مساله دخیل است. اگر پول دستمان برسد می‌ توانیم با آرامش بیشتری کار کنیم. فعلا که دریافتی نداشته ایم و مسوولان باشگاه به ما چک داده اند.

نژادمهدی در پایان افزود: امیدوارم که اگر تیم مان مشکل دارد آن را برطرف کنیم و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم تا رتبه مان تک رقمی شود. هدفمان امسال گرفتن سهمیه آسیایی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها