کد خبر: ۲۹۷۸۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
هادي عقيلي عقيده دارد سپاهان بايد دربي روز گذشته اصفهان را به سود خود خاتمه مي‌ داد. اين بخشي از مصاحبه کاپيتان سپاهان با ورزش سه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، عقیلی که در بازی دیروز نمایش نسبتا خوبی داشت و البته یک بار مهاجمان سرعتی حریف را در موقعیت گل قرار داد درباره دربی اصفهان چنین صحبت می‌ کند.

با وجود 10 نفره بودن بهتر از حریف بودیم

درست است بازی مساوی شد اما دربی جالبی بود. این دیدار خیلی خوب پیش رفت بخصوص نیمه دوم با وجود اینکه ما 50 دقیقه روبه‌روی ذوب‌آهن 10 نفره کار کردیم و کارمان سخت شده بود، اما با این حال باز هم خیلی بهتر از حریف بودیم و می‌ توانستیم برنده بازی باشیم و همه این ها در حالی بود که ما نصف بیشتر بازی را 10 نفره کار کردیم.

باد توپ را نگه داشت

متاسفانه روی اتفاقات فوتبالی رحمان احمدی ناخواسته اخراج شد توپی که کاوه رضایی به سمت دروازه ما آورد و رحمان احمدی جلو آمده بود که آن توپ را بگیرد متاسفانه باد آن را نگه داشت و احمدی در حالی که قصد خطا کردن نداشت، اخطار گرفت و اخراج شد.

تفاوت ملوان را احساس کردیم

ما برای اینکه از حریفانمان عقب نمانیم باید 3 امتیاز بازی با ملوان را بگیریم. ما با این تیم در کیش بازی کردیم و کاملا تفاوتشان را با نیم فصل اول احساس کردیم. با حضور آقای کریمی تفاوت این تیم نسبت به قبل کاملا احساس می‌ شود. در حال حاضر همه بازی ها برای ما سخت شده است حتی دیدار با تیم های پایین جدول که به امتیاز نیاز دارند تا در لیگ باقی بمانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها