کد خبر: ۲۹۷۸۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مومنی:
مهاجم استقلال‌خوزستان از عملکرد مدافعانشان انتقاد مي‌ کند. او مي‌ گويد تنها مشکل تيمشان به فاز دفاعي برمي گردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد باخت سنگین به ملوان گفت: من نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاده است، هر بازی دقیقه 2 گل می‌ خوریم و وقتی تیمی تا دقیقه 10 بازی 2 ـ صفر عقب باشد، دیگر چه کاری از دست بازیکنانش برمی آید؟ مدافعان ما اشتباهات مرگبار انجام می‌ دهند. اصلا من مهدی مومنی بد اما ما در طول 90 دقیقه تلاش می‌ کنیم و گل می‌ زنیم آن وقت دفاع ما گل های بچگانه می‌ خورند.

او در همین باره ادامه داد: قبل از هر بازی آقای ویسی به بچه های ما می‌ گوید فلان بازیکن این مدلی بازی می‌ کنند یا ممکن است از فلان نقطه به گل برسد و باید فلان بازیکن حریف را بگیرید. اما مدافعان ما دقیقا همانطوری گل می‌ خورند که قبلا بهشان هشدار داده شده ممکن است حریف از آن ناحیه به گل برسد.

وقتی به این بازیکن گفته شد که مدافعان استقلال‌خوزستان اعتقاد دارند گل خوردن تنها مشکل آنها نیست و مهاجمان باید از جلو پرس کنند، نظرش را اینگونه بیان کرد: من باز هم می‌ گویم اصلا مهدی مومنی بد بازی می‌ کند اما وقتی من به زمین می‌ روم و تمام تمرکزم را می‌ گذارم تا گل بزنم. وقتی تیمم 2 ـ صفر عقب می‌ افتد، اصلا می‌ توانم در ادامه کار تمرکزی داشته باشم.

هنگامی که از مهاجم استقلال سوال شد تمام مشکلات تیمشان فقط به خط دفاع برمی گردد، پاسخ داد: ما هیچ مشکلی نداریم و تنها مشکل ما اشتباهاتی است که خط دفاع انجام می‌ دهد. ما باید یک چاره ای برای این مساله پیدا کنیم. به نظر من باید جای هافبک ها یا مهاجمانمان را با دفاع هایمان عوض کنیم. یکی، دو تا از بچه های ما مدام اشتباه می‌ کنند هر هفته هم در ترکیب هستند.

مومنی در پایان افزود: ما امروز جلسه داریم باید ببینیم چرا تیم مان اینطوری شده، باید هر چه زودتر مساله خط دفاع را حل کنیم چون هیچ مشکل دیگری به جز آن نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها