کد خبر: ۲۹۷۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/ نخست وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر ادعاهاي پوچ و بي اساس درباره فعاليتهاي صلح آميز هسته اي جمهوري اسلامي ايران را تکرار کرد و گفت: ايران از پوشش مذاکرات براي رسيدن به هدف نهايي خود در توليد بمب اتمي استفاده مي کند.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از النشره، «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي در بازديد از مرکز ستاره سرخ داوود در شهر بيت المقدس مدعي شد که ايران همچنان به سياست مخفي کاري در برنامه هسته اي خود ادامه مي دهد.

وي با ادعاي اينکه ايران از پوشش مذاکرات براي رسيدن به هدف نهايي خود در توليد بمب اتمي استفاده مي کند، افزود: آنها نبايد توافقي با ايران انجام دهند که به اين کشور امکان ساخت بمب اتمي بدهد و اين در حالي است که آنها جزئيات اقدامات خود را افشا نمي کنند.

اظهارات نتانياهو درباره مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 در حالي مطرح شده که وي طي هفته هاي اخير روابط متشنجي با «باراک اوباما» رئيس جمهور آمريکا داشته است. موافقت نتانياهو با حضور در کنگره آمريکا بدون اطلاع کاخ سفيد، موجبات آزردگي اوباما را فراهم آورده و وي تاکيد کرده برنامه اي براي ديدار با نتانياهو ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها