کد خبر: ۲۹۷۶۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «صبا به دنبال این بود که با یک امتیاز از جهنمی که برای شان درست کرده بودیم فرار کند.»

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان درباره اینکه آیا در آستانه دیدار مقابل لخویا از این تیم قطری شناخت دارد یا نه، عنوان کرد: «برای بازی لخویا هیچ نگرانی نداریم و با بازیکنان هم قسم شده ایم که لیگ قهرمانان را با قدرت آغاز کنیم. فیلم بازی های لخویا به دست من رسیده است و جمعه همراه با کادر فنی و آنالیزورها این تیم را مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به آمادگی که در بازیکنان می بینم اطمینان دارم می توانیم این تیم را شکست بدهیم.»

 

وی درباره غیبت محمد نوری و هادی نوروزی در تمرین جمعه و اینکه آیا این دو بازیکن به مسابقه لخویا می رسند یا نه گفت: «محمد نوری از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی جزیی شده ولی به احتمال زیاد به بازی لخویا می رسد. هادی نوروزی هم سرما خورده و به همین دلیل در تمرین دیروز حضور نداشت. به جز این دو بازیکن بقیه نفرات را در اختیار داریم و حتی رضا نوروزی هم به بازی لخویا می رسد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره بنری که روز جمعه در حمایت از او توسط برخی هواداران در تمرین سرخپوشان دیده شد اظهار داشت: «هواداران پرسپولیس بهتر از هر کسی فوتبال را درک می کنند. آنها دیدند ما مقابل صبا یک بازی زیبا انجام دادیم. این مسابقه خیلی ها را یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت. آنهایی که ایراد می گیرند این موضوع را ندیدند؟ صبا به دنبال این بود که با یک امتیاز از جهنمی که برای شان درست کرده بودیم فرار کند. وقتی هوادار این چیزها را می بیند طبیعی است از تیمش حمایت می کند. ما فقط بدشانس هستیم. امیدوارم مقابل لخویا بدشانسی دست از سر ما بردارد.»

 

وی ادامه داد: «امیدوارم پیش از بازی لخویا شرایط مالی بازیکنان هم بهتر شود. مشکل مالی از نظر ذهنی روی بازیکنان پرسپولیس تاثیر منفی زیادی گذاشته و تمرکز آنها را از بین برده است.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه همچنان برخی شایعات از این حکایت دارند که او فقط تا بازی لخویا ابقا شده و در صورت مساوی یا شکست در این بازی از کار برکنار می شود گفت: «این حرف ها فقط ذهن من و بازیکنان را بر هم می ریزد. در این مقطع زمانی حساس تیم نیاز به آرامش دارد. امیدوارم کادر مدیریتی در این شرایط حساس از تیم حمایت کند و حرف هایی زده نشود که تمرکز تیم را بگیرد. باید اجازه دهند کارمان را انجام بدهیم و با تمرکز کامل به مصاف حریف برویم.»

 

درخشان درباره اینکه به رغم مذاکره باشگاه پرسپولیس با مدافع ژاپنی و استرالیایی، سرانجام خلا سرخپوشان در دفاع چپ پر نشد اظهار داشت: «متاسفانه این بحث واقعیت دارد و کاری نمی شود کرد. نتوانستیم در نیم فصل این جناح را ترمیم کنیم چون پول نداشتیم و باید با همین بضاعتی که داریم نقطه ضعف مان را بپوشانیم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها