کد خبر: ۲۹۷۳۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
فرهاد کاظمي فردا براي نخستين بار روي نيمکت راه آهن مي نشيند و به عنوان سومين مربي در اين فصل راه آهن را هدايت مي کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در اولین کنفرانس مطبوعاتی راه آهن شرکت کرد. کاظمی در خصوص بازی با پدیده پاسخگوی سوالات بود:

رخصت می گیرم
می خواهم از کسانی که در راه آهن کمک کردند و حضور داشتند تشکر کنم.آنهایی که از زمین خاکی جنوب شهر راه آهن شروع کردند تا امروز قلب شان برای راه آهن می تپد.این تیم ریشه دار است و باید به این تیم کمک کنیم. جا دارد از زحمات استیلی و لطیفی هم تشکر کنم که زحمات زیادی برای راه آهن کشیدند.

راه آهن کاندیدای سقوط نیست
تمام مسائل راه آهن را از بحران ها تا شرایط بد روحی را فراموش کرده ایم و راه جدیدی را آغاز می کنیم.راه آهن کاندیدای سقوط نیست.در لیگ برتر تیم های زیادی کاندیدای سقوط هستند.

بازیکنان خوبی داریم
من گفتم اگر به جدول لیگ نگاه کنیم تیم های زیادی کاندیدای سقوط هستند.راه آهن در لیگ برتر می ماند چون بازیکنان خوبی داریم و تلاش می کنیم راه آهن را حفظ کنیم.در کادر فنی هم کرمانی ،مهدوی و محمد رضا گل محمدی دستیاران من در راه آهن هستند.

شهامت دارم جایی فساد ببینم بگویم
آن قدر شهامت دارم که اگر در جایی فساد ببینم آن را بگویم.زمانی که آن صحبت را کردم گرفتار مشکل داوری بودم و از عسگری خواستم رسیدگی کند.الان هم تاج برنامه لیگ را تا پایان فصل داده که این کار خوبی است و باید از کارهای خوب تعریف کرد.اگر از این به بعد مشکلی ببینم آن را می گویم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها