کد خبر: ۲۹۷۲۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کيهان/ «شيمون پرز» رئيس پيشين رژيم صهيونيستي در مصاحبه با روزنامه لس‌آنجلس تايمز ضمن حمايت از رويکرد اوباما در مذاکرات هسته‌اي ايران، از بنيامين نتانياهو نخست‌وزير اين رژيم که تصميم دارد درباره اين موضوع در کنگره آمريکا سخنراني کند، انتقاد کرد.

پرز با اشاره به هشدار «بنيامين نتانياهو» که توافق با ايران را خطرناک توصيف کرده گفت: «من فکر مي‌کنم همه ما با اين رويکرد رئيس‌جمهوري آمريکا موافقيم که بايد قبل از آنکه متوسل به وسيله‌اي ديگر شويم، لازم است با ايران به توافق برسيم. من فکر مي‌کنم روش صحيح همين است حتي اگر نخست‌وزير اسرائيل قائل به روش ديگري باشد.»
پرز در مورد پيش‌بيني‌اش از نتيجه مذاکرات هم اظهار داشت که فعلا نتيجه اين مذاکرات قابل پيش‌بيني نيست چون مذاکرات هنوز جريان دارد.
پرز که با حمايت از فتنه سبز گفته بود جنگ با ايران از درون مرزهاي آن شروع مي‌شود مجددا به فتنه‌گران اشاره کرد و گفت که آنها نيز مانند ما و آمريکايي‌ها خواهان تغيير در ايران هستند.
يادآور مي‌شود نتانياهو اخيراً در مراسم معرفي رئيس جديد ستاد ارتش رژيم صهيونيستي گفته بود: ايران بر چند کشور مهم منطقه مسلط شده و در حال احياي امپراتوري خود مي‌باشد. اکنون خطر بزرگي در کمين اسرائيل است که يکي از اين خطرات مهم پيشروي ايران و گسترش نفوذش در لبنان و سوريه و غزه و يمن است. ما سال‌هاي سخت‌تري پيش رو داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها